Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling i Danmark=)


Maria87

Recommended Posts

Hei alle utstillingsfrelste 8)

Jeg og de to yngste tibbe ungene mine(hehe, de er da over 4 år da, men fremdeles mine små gullunger :wink: ) skal på den internasjonale utstillingen i ballerup, danmark 1.Mai. Noen andre som skal hit eller? Jeg er såååå nervøs jeg, tenk hvis jeg har sendt inn ting feil, bet. har ikke kommet fram eller liknende. Der kommer min siste deltagelse i juniorhandling til å gå, og den ene av tibbene mine som er med kan bli Int uch hvis hun får CACIBet. (Har høye tanker om henne, vet :D )

MEN til saken! Min far, bror og jeg kjører nedover gjennom Sverige. Jeg har hørt at man da må ha "gjennomkjørings tillatelse" for å gjøre dette. Altså at man må få lov av sverige å bruke dem som land å kjøre gjennom. er det noen som har ærfaring med dette, og vet evt. hvem jeg skal snakke med, Si i fra til, få lov av?? :?

Gleder meg SÅÅÅÅÅ sinnsykt :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er heldigvis rabisvaksinert for flere år siden :D og takkoglov for det... hehe :D Men en vaksine vet man jo hvor man får, i steden for sånne teite gjennomkjøringsregler!!! :D ARG!!!!! skjønner ikke hvorfor sånne blir laget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...