Gå til innhold
Hundesonen.no

tibetansk spaniel


Hundeelskeren

Recommended Posts

Ja, nå i helgen dro jeg og min mor av gårde til en kennel ved navn Varvana, der hadde de tre utrolige nydelige valper! Og til slutt valgte jeg en av dem, den nydeligste av alle :rolleyes:;) Så nå til vinterferien kommer hun hjem til oss, jeg gleder meg sykt mye ;) Lurte på om hvor gamle hvalpene må være før de begynner på valpekurs da? og om det er noe hundetreff rundt om i Tønsber/Nøtterøy miljøet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Jeg har en tibbe på 9 uker hjemme og han er bare så snil å snill og flik å kannse lit botkjemt da :(

hehe.. ja jeg har hørt de kan bli litt fort bortskjemte, men jeg synes det bare er koselig da :rolleyes:

nå er det bare en dag igjen til å hente henne :P jeg klarer nesten ikke å tenke på noe annet... vet ikke helt hva den skal hete enda da.. hva heter din?? :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du har valgt en herlig rase :P

Jeg har en tibetansk spaniel jente på litt over 8 måneder(endelig noen fler enn meg som har det nå). Hun er familiens storsjarmør hun, med sine påfunn, morsomheter og sin kos og hegivenhet :D

De er veldig sta, så å trene dem er ikke alltid like lett, så det er fint du tenker på å starte på valpekurs. Det er lurt. Da får du og valpen et sterkere bånd, og du får også sosialisert valpen. Det er vanlig å starte på kurs når valpen er omtrent 4 måneder. Du kan jo gå på noen kurssider, det pleier å stå der :P

Gratulerer så mye, og gled deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvor på Nøtterøy bor du? Jeg bor også på Nøtterøy, alltid morsomt når det komemr folk fra nærmiljøet ;)

hei!! ja det går kjempebra :) hun er helt nydelig og har allerede funnet nseg til rette i sengen :rolleyes: Men det gjør ikke noe da, når hun er så shøn ;) Nå har hun akkurat sovnet og drømmer om søsken og alt annet rart tror jeg.. hun løper og bjeffer i søvne.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du har valgt en herlig rase ;)

Jeg har en tibetansk spaniel jente på litt over 8 måneder(endelig noen fler enn meg som har det nå). Hun er familiens storsjarmør hun, med sine påfunn, morsomheter og sin kos og hegivenhet :)

De er veldig sta, så å trene dem er ikke alltid like lett, så det er fint du tenker på å starte på valpekurs. Det er lurt. Da får du og valpen et sterkere bånd, og du får også sosialisert valpen. Det er vanlig å starte på kurs når valpen er omtrent 4 måneder. Du kan jo gå på noen kurssider, det pleier å stå der ;)

Gratulerer så mye, og gled deg ;)

Hei ;) Ja det burde vært fler med tibber her, hehe. Så shøn din hund er! Jeg bare elsker den rasen, og endelig har jeg en selv da, det er så koselig ;) Jeg sjekket litt ut på internett og tror jeg tar et valpekurs på tbg hundeklubb til våren. Har du gått på valpekurs elr? Bor du i vetfold miljøet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja det kult på nøtterøy.. Jeg bor i Tannstad ved Borgheim.. Hvor er det du bor da? Så søt hund du har.. hehe :)

Jeg bor også ved Borgheim, vet du hvor Herstad Barneskolen er? det er en stor stygg kloss som altså er en barneskole, hehe. Jeg bor i hvertfall bak der :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Ja det burde vært fler med tibber her, hehe. Så shøn din hund er! Jeg bare elsker den rasen, og endelig har jeg en selv da, det er så koselig :P Jeg sjekket litt ut på internett og tror jeg tar et valpekurs på tbg hundeklubb til våren. Har du gått på valpekurs elr? Bor du i vetfold miljøet?

Ja, det burde det vært!

Tusen takk, ja det er en herlig rase :D

Jeg har gått på både valpekurs og grunnkurs med Chica. Nesten halvparten av gangene gikk mindre bra, pågrunn av staheten hennes. Hun vet best selv når hun vil samarbeide. men når hun ville, var hun jo kjempeflink da :P

Nei, jeg bor i Oslo. Litt synd det da, hadde vært morsomt å truffet noen andre med tibber.

Men, men, vi får holde kontakt her kanskje..!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...