Gå til innhold
Hundesonen.no

hvis du fikk stille tiden tilbake hvor ville du vært?


Tine

Recommended Posts

Tenkte jeg ville prøve meg på en ;) jeg ville ha stillt tiden der jeg fikk mine gode mnd med dachsen min Gizmo som bare ble 8 mnd ;) hadde ønsket at jeg bare gikk tur litt senere...men jeg kan jo ikke tenke sånn heller..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok det ja ble enig jeg å samboeren at han skulle hete gizmo fint navn :) Typen min gitt tur oppe me skolen med dachsen laus han gikk alltid der med oss stakk alldri av men den dagen gjorde han..Så gikk typen min på gressbanen med gizmo, så har gizmo sikkert hørrt naboen sin tispe hund(dachs) hylt eller no for han sprang rettinga til tispa..Han kom seg alldri over veien for en bil traff gizmo rett i sida..Han knakk foten hadde åpent sår og fikk indre skader :P:D rett før han dødde kikka han på meg som han skulle sagt: nå dør jeg mamma hade bra :P SAVNER HAN SÅNN.... hvorfor skulle han dø så tidligt fra meg? skulle bare gått tur en halv time etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til noen timer før jeg fant Charlie, da ville jeg fått han til dyrlegen mens de fortsatt hadde åpent.. :)

mhm vi kjøre gizmo til dyre lege men de erklærte han dø...Det verste av alt var at noen nesten lo av det på skolen åssen folk er det d? sikkert dyre hatere forbanna idioter :D de har ikkje peiling på hva det er å miste et dyr nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville skrudd tiden tilbake til uka før farfar døde. Jeg overtalte meg selv om at han lå jo i koma,

så om jeg dro på rollespillseminar i Haugesund så ville ikke han vite om det. For jeg måtte jo prøve

å leve mitt liv, ikke sant? Uansett, jeg hadde ikke før trødd av bussen på holdeplassen i Haugesund

før pappa ringte å sa at farfar var våken, og personalet reknet med det var for siste gang, og stakkaren

spurte etter meg... Pappa måtte si til stakkaren at han ikke fikk tak i meg, for å såre han minst mulig.

Og jeg lå omtrent å hylgrein i Haugesund, 2 timer unna. Han hadde sovnet igjen etter en halvtime,

og personalet fikk rett. Han våknet aldri mer...

Eller kanskje den gangen mormor døde... Det var meningen jeg skulle besøke henne en helg, men

så inviterte vi henne til å tilbringe jula med oss i steden, det var jo bare en uke til, så jeg reiste

ikke på besøk. Natt til den lørdagen døde hun, og jeg klarer ikke tenke annet enn at hun kunne

vært reddet hvis hun ikke hadde vært alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville stillt tilbake til starten av ungdomskolen!

Akkurat det kunne ihvertfall ikke jeg tenkt meg!

Jeg ville skrudd tiden tilbake til våren 2000, for sommeren det året gjorde jeg mitt livs største tabbe... :wallbash:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Lill med Perfect image er fremdeles aktiv med collie oppdrett både med lang og korthår. Enklest er nok å ta kontakt på Facebook med henne privat, tror ikke hun har tilgang på Messenger på kennel siden sin dessverre. Hun venter et korthårskull i disse dager (uke 17) og jeg vet hun har noen spennende planer fremover også. Verdt å ta kontakt, eventuelt mase litt om du allerede har sendt henne en melding! Ikke sikkert du får svar sånn helt med en gang da den dama har mange baller i luften, kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for arbeidet hun gjør. 😂    Tine (kennel laabanden) som er tagget over her har i hvert fall 1 om ikke 2 korthårs hannhunder ledig akkurat nå, og er vel ikke utelukket at det blir en kort/langhårsparring der i fremtiden, men det kommer helt ann på hvilken hannhund det blir på kortis tispa hennes i fremtiden.  Ann Gjertrud (Kennel NoorWay) er jeg usikker på om avler fremdeles, men er ikke sånn kjempe kjempelenge siden jeg så en annonse fra henne så sant jeg husker rett. Hun var aktiv her inne før, om du søker på Noor, Ninja eller Miyagi (usikker på hvordan det skrives) så finner du henne nok. Men er ellers vanskelig å finne på nett om dagen svjv.  Hadde anbefalt @Kensington Gate , men tror ikke hun avler pr.d.d.    Du kan søke opp norsk collie markedsplass på Facebook, der deles det annonser. 😊 NCK fikk ny nettside for ikke så kjempelenge siden, men oppdateringene har gått sakte dessverre.   
    • Jeg kan ikke se å finne Kennel NoorWay noe sted - verken gjennom Google eller Facebook. Har du mulighet til å sende en lenke? Ellers noterer jeg meg resten av det du skriver, og vil legge stor vekt på gemytt! Takk for hjelpen 
    • Tusen takk for gode tips! Her har jeg litt å sjekke ut 
    • Jeg soser rundt i valpefeber, feriefeber og ferieplanlegging...
    • Ja, det kommer til å bli brukt sekk til valpen. Men vi har lyst til å kanskje leie en hytte og ta små dagsturer med både valp og godt voksen hund.  Sykkelturer utgår pga det blir for tungt med 30+ kg i sykkelvogn.  Alt kommer til å gå på valpens premisser.  Men vi vil gjerne ha turterreng som er ganske flatt, pga eldre hund med hofteplager, og pga tung sekk i krevende, kupert terreng er skummelt.  Setter gjerne tips på turrterreng, eller lettgåtte turer: hele sørlandet, Telemark og Asker område På forhånd tusen takk
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...