Gå til innhold
Hundesonen.no

Problem hunder..


Ulvinne

Recommended Posts

Hva hvis eieren holder på å ødelegge hunden? Da kan det hjelpe med omplassering til en erfaren person. Har sett tilfeller der det virkelig hjalp at hunden fikk en ny eier.

Men ellers så bør ikke aggressive hunder settes bort, man skyver bare problemet over på en annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg har egentlig aldri vært borte i folk som har problemer med hundene sine. Men jeg kjenner MANGE hunder som har problemer med eierne sine!

:D godt sagt :P

jeg har forørig vært borti hunder med atferdsproblemer,hadde en hanhund som ikke likte andre hanhunder,han var rett og slett aggresiv mot andre hunder, jeg måtte ta mine forholdsregler i hverdagen, problemet oppsto hver gang jeg var ute og gikk tur, den likte ikke andre hanhunder, men til tross for gjentatte oppfodringer til andre hundeeiere om å ta sine hunder i bånd, så iognerte de den oppfodrningen og og svarte , " ja men min hund er snill" <_< Så det hendte dessverre at enkelte måtte oppsøke veterinær etter fadesen med å la hunden sin gå løs, så den kunne springe bort til min som forvrig var i bånd, men etterhvert ble vi flinke til å finne tur veier som ingen andre gikk på. Jeg hadde god kustrus på dyret så det gikk greit. Men for en slitsom tilværelse det var gitt. Aldri mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...