Gå til innhold
Hundesonen.no

Halsbånd av merke Gelotec


Vala

Recommended Posts

Altså, det heter "Original, more 4 dogs Gelotec". På mange måter et supert halsbånd, som så vidt jeg vet, bare veterinæren min selger (her i Bergen altså). Men cluet er at siden november, så tror jeg at jeg har reklamert på dette 3-4 ganger. Og nå må jeg inn igjen på mandag, fordi det røk igjen!!! Det er selve plastikken i "mothaken" som ryker gang på gang. Og nå synes jeg at det begynner å bli littegrann pinlig.

Er det noen andre som har erfaring med disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det heter "Original, more 4 dogs Gelotec". På mange måter et supert halsbånd, som så vidt jeg vet, bare veterinæren min selger (her i Bergen altså). Men cluet er at siden november, så tror jeg at jeg har reklamert på dette 3-4 ganger. Og nå må jeg inn igjen på mandag, fordi det røk igjen!!! Det er selve plastikken i "mothaken" som ryker gang på gang. Og nå synes jeg at det begynner å bli littegrann pinlig.

Er det noen andre som har erfaring med disse?

Kanskje det ikke er så "supert" hvis det har røket så mange ganger :D Har du fått nytt bånd tidligere når du har reklamert? I såfall hvis så mange bånd har røket tror jeg at jeg ville prøvd et annet!

Vi har blant annet et fra "Ruffwear" som er svært solid.

Har googlet litt og det virker jo veldig bra da, med gele-greier inni, sikkert behagelig for hunden.

Edit: Er det sånn?

72201_Nylon_Gel_Halsband1.jpg

(Fikk litt lyst på jeg og.... :) ) Uansett så er det ikke din feil at båndet ryker, et kvalitetshalsbånd skal tåle å bli brukt! Dyrt var det sikkert og, løp og klag!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ikke er så "supert" hvis det har røket så mange ganger :D Har du fått nytt bånd tidligere når du har reklamert? I såfall hvis så mange bånd har røket tror jeg at jeg ville prøvd et annet!

Vi har blant annet et fra "Ruffwear" som er svært solid.

Har googlet litt og det virker jo veldig bra da, med gele-greier inni, sikkert behagelig for hunden.

Edit: Er det sånn?

72201_Nylon_Gel_Halsband1.jpg

(Fikk litt lyst på jeg og.... :D ) Uansett så er det ikke din feil at båndet ryker, et kvalitetshalsbånd skal tåle å bli brukt! Dyrt var det sikkert og, løp og klag!! B)

Ja, det er akkurat det halsbåndet! Joda, jeg tror det er super behagelig for Sofus gutten. Og det er også geleinnlegg på selve kobbelet, så det er utrolig godt å holde i. Men hva hjelper vel det når halsbåndet ryker hele tiden :D:) Blir jo litt flau da. Imorgen blir det jo 4. - 5. gangen jeg klager. Og ja, jeg har fått utlevert et nytt et hver gang. Men jeg tror det må holde for denne gangen. Evt. pengene tilbake hvis de ikke har en annen type jeg faller for ;-)

"Ruffwear" har jeg hørt om, men har ingenting fra dem til Sofus enda. Men har de noe hos vet'en i morgen, så tar jeg det i innbytte ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...