Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei alle! :-)


Ninetales
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen! ?

Er i utgangspunktet ikke ny på forumet da jeg har vært her siden juni 2007, men klarte ikke å komme meg inn på min gamle bruker og hadde egentlig uansett lyst til å starte med blanke ark da de fleste bildene og sånn har forsvunnet fra mine tidligere innlegg. Mitt tidligere brukernavn er "Irenen" ☺️

Jeg har per dags dato tre hunder. Taxi, en liten kooikergutt som blir 12 år til våren, Nora, en drentsche patrijshond som har rukket å bli åtte år allerede, og en engelsk springerfrøken ved navn Sega. Sega er snart tre år og bor i det daglige hos moren min som bor alene og er en veldig sprek pensjonist. Sega var tiltenkt å brukes i avl, men på grunn av bittfeil ble ikke de planene noe av. Har fortsatt en oppdretterdrøm, men det blir forhåpentligvis med fremtidige springere ❤️?

Ellers har jeg to barn (4 og 6 år) og jobber som autorisert dyrepleier.

Synes det er veldig hyggelig å se at det fortsatt er endel aktivitet her på forumet. Jeg er stadig innom og leser og skal prøve å bli aktiv her igjen ?

 

 

irene-alta2.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, simira skrev:

Velkommen tilbake! Jobber du fortsatt på Nordberg? Kanskje ikke siden du ser ut til å ha flyttet til Drøbak...?

Er det Sega jeg ser rundt på Disen/Lofthus i blant tro?

Takk ?

Nei, jobber på Jeløy Dyresykehus nå ? Sluttet på Nordberg for fire år siden.

Det kan være det altså! Mamma bor fortsatt på Brobekk og er ofte på tur i marka der oppe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...