-
Nye innlegg
-
Med mitt bruk så varer de fra en halv til en hel vinter-sesong før kjettingen ryker. Vet ikke helt hvorfor da jeg ikke er verdens største person men tror det kommer av at jeg noen ganger må bremse gjengen foran i kobbelet. Grunnen til at den grove varianten ikke sitter så godt på foten er fordi jeg har små føtter og kjettingen er for grov til å ligge godt rundt skoen. Meeen, jeg er veldig fornøyd med dem og har tilgode å komme hjem uten brodder på. Har ikke tall på hvor mange andre merker som bare sklir av skoen...dem ligger vel rundt i skauen her et sted
-
Elsker både piggskoa, og broddene mine... funker ikke uten. Nå bare gleder jeg meg til løpetida er over.
-
Om hunden ikke skal brukes i avl, så overføres den til vedkomne som har fungert som fôrvert vederlagsfritt. Dette håper jeg forsåvidt dere har en skriftlig avtale på.
-
Har ikke opplevd at de sitter dårlig på skoen (har hatt flere modeller), men en gang røk kjettingen og da fikk jeg nye tvert (xxl). De skal jo tåle vanlig bruk et par år uten å gå i stykker.
-
De der er kjempe gode, beste broddene så langt særlig med stor hund. Men kjettingen på den letteste varianten har en tendens til å ryke, og den groveste varianten sitter ikke like godt på skoen. Dog er dette detaljer kontra andre merker.
-
-
Nylig opprettede emner