Gå til innhold
Hundesonen.no

6 månader - bjeffar og er skeptisk når menneske kjem


9nemor
 Share

Recommended Posts

Det er litt nytt, dette, men no dei siste vekene bjeffar Linus på folk som nærmar seg. Dette skjer ute på tur, men også her heime - når han høyrer nokon kjem inn ytterdøra nede, f.eks. Ikkje voldsom bjeffing, men ‘boffing’ og så spring han mot vedkomande. 

I dag oppstod ein veldig dum situasjon då me var på stranda og leika - folketomt der som det pleier vere, så då leika me litt og kasta pinnar etc. utan band (men eg har alltid bandet i neven, klar til å koble på).  Men brått kom det ein eldre mann gjennom skogen som var ute og gjekk. Linus bjeffa og sprang mot mannen - og hoppa opp på han ??. Mannen var ikkje spesielt glad for dette, kan du sei - og dette kan me jo ikkje ha! SJØLVsagt kjem eg til å sleppe han laus sjeldnare framover, og truleg aldri når eg er heilt åleine. Men målet er jo at det skal gå heilt fint for han at menneske kjem og går.

Eg opplever at han brått synest det er skummelt med folk som kjem mot han - har det med alderen å gjere? Han er jo leiken også, sjølvsagt - men han bjeffar aldri i leik (bjeffar generelt uhyre sjeldan), så eg tenkjer frykt/skepsis. Han har såvidt eg veit ikkje hatt negative opplevingar med menneske, altså... 

Ved møter får eg han ofte inn i ein ‘sitt’ før dei me møter kjem heilt nær - det fungerer sånn rimeleg godt, og då bjeffar han oftast heller ikkje. 

Men korleis trenar me med han slik at me kan sikre at han ikkje møter menneske negativt?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første kan du ikke ha ham løs om du ikke har innkalling på ham. Bruk langline isåfall. At han hopper på en fremmed er kanskje det minst ille som kan skje. Han kan stikke etter noe, eller bort til en førerhund, eller hoppe på et barn som oppfatter det som et angrep.

Det er vanlig at de får en fryktperiode i unghundalderen. Der er det en balanse mellom å trene på å omgås folk, og ikke lage for mye styr rundt det. Bruk gjerne sladretrening ute, så han tar kontakt med deg heller enn å fokusere på dem. Hjemme kan folk som kommer inn godt gi ham godbiter.

Og innkalling. Selv om han er i en alder med variabel hørsel, tren masse innkalling med sterk belønning. Og alltid langline om du ikke er sikker på at han kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, simira skrev:

For det første kan du ikke ha ham løs om du ikke har innkalling på ham. Bruk langline isåfall. At han hopper på en fremmed er kanskje det minst ille som kan skje. Han kan stikke etter noe, eller bort til en førerhund, eller hoppe på et barn som oppfatter det som et angrep.

Det er vanlig at de får en fryktperiode i unghundalderen. Der er det en balanse mellom å trene på å omgås folk, og ikke lage for mye styr rundt det. Bruk gjerne sladretrening ute, så han tar kontakt med deg heller enn å fokusere på dem. Hjemme kan folk som kommer inn godt gi ham godbiter.

Og innkalling. Selv om han er i en alder med variabel hørsel, tren masse innkalling med sterk belønning. Og alltid langline om du ikke er sikker på at han kommer.

Takk for svar! :) 

Heilt sant, og min konklusjon også, som nemnt - det blir langline i lomma på strandtur framover, uansett om der er folketomt. 


Sladretrening er godt tips ? 
Innkalling trenar me gjerne på saman, heile familien - det kan me nok gjere endå meir av ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...