-
Nye innlegg
-
By Tine Kristine Lindbeck · Posted
Lille Alberten. Albert er født 06.10.2020 han er etter min Liste og Flake. Planen var og beholde en tispe, men når ting ikke ble sånn så er jeg veldig glad han blei igjen ♡ Han skal bli konkuranse hund, og skal få prøve seg innafor litt forskjellig . En gutt med masse arbeidsvilje og pågagangsmot. Elsker den lille valpen Her er han 15,5 uke Veldig søt og uskyldig tror han selv. Gleder meg til fortsettelsen med denne karen ♡ -
2021 blir veldig likt 2020 Begge jentene fikk kull og forhåpentligvis får kull i år å. Året har starta med 2 kurs for Liste sin del. Så jeg håper vi klarer bronsemerket i lp løp av februar Ellerså skal hun få trening og tur. Tviler sterkt på om jeg kommer til og starte i år. Albert skal få lov å vokse. Og kanskje vi får stilt løp av året. Men ellerså skal han i motsetning til sin mor bare være konkuranse hund. Ustiling blir det lite av på den karn. -
Da Lyr døde var jeg fast bestemt på at jeg ikke skulle beholde noe hannhund . Men slik blei det ikke da For lille Albert ble igjen ♡ Amazing Stare ♡
-
-
Nylig opprettede emner