Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund som vil ut i Hagen hver kveld


73hundemor
 Share

Recommended Posts

Hei! Min Wheaten terrier er nå 11 år og veldig sprek for alderen. Men han har endra adferd de siste månedene, og det forverret seg etter av en av sønnene mine flytta ut i høst. Han har alltid vært en rolig hund på kveldene som koser seg i senga si, eller på teppet ved sofaen, og som har tatt små koseturer bort til oss. Nå vil han bare ut, og klarer ikke lenger å slappe av synes jeg.

 Vi tok en grundig sjekk hos veterinæren da det startet i mai, men han kunne ikke finne noen grunn til å tro det er noe slitasjegikt eller annen fysisk årsak, uten at vi setter i gang med røntgen og sånt. 
Tror dere det er en grunn til at han vil ut? Han er kastrert, så løpetid i nabolaget kan det ikke være. Jeg har tenkt på katter eller grevling mer og plager han. Et verste alternativ er jo demens, men i så fall er det det eneste symptomet han har. Han er fin på tur, løper og kommer på innkalling, våken og klar, og er fremdeles veldig kosete. På dagtid når jeg jobber og på natta er han rolig.

Endret av 73hundemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...