Gå til innhold
Hundesonen.no

Skillevegg i bagasjerom


LinL
 Share

Recommended Posts

Følger!

Kom over en på Mekonomen, men da jeg var innom for å høre om de kunne bestille sa han at de hadde dårlig erfaring med delingsveggene - mange som returnerte de, da de viste seg å ikke passe selv om det sto at de skulle passe i deres bil. Turte derfor ikke å bestille. ..når jeg tenker meg tror jeg kanskje at en måtte ha grind å feste dem i også... ingen hjelp fra meg, med andre ord ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/3/2020 at 11:31 AM, tmp skrev:

Hei, Jeg har bestillt gitter til å stenge mellom bakseter og baggasjerom her: Travall.co.uk. Veldig fornøyd!

Disse leverer spesialtilpassede produkter til ulike bilmodeller. De leverer ikke skillevegger til baggasjerom for min bil dessverre, men er du heldig finner du din bilmodell der. Gitteret mellom baggasjerom og bakseter fungerer veldig bra, lett å montere og lett å ta av ved behov.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere svarer :) Dessverre har ikke travall for min bil, men fant en svensk forhandler jeg vurderer. Ikke for grind, men ser ut som de lager "halvbur". Altså bur på alle sider, utenom den siden som går inn mot bilsiden. Det er interessant! 

ke-produkter.com 

noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/13/2020 at 8:44 PM, Julie123 skrev:

Svenske Artfex har vel også skillevegger?

Ja, men de krever at man har grinden/døra for å feste, iallefall slik jeg har forstått det :( Da må man ha skilleveggen på midten, men jeg trenger at den er deler bagasjerommet i ulik størrelse ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...