Gå til innhold
Hundesonen.no

Venne seg til lyder osv


Ivrig
 Share

Recommended Posts

Stella er 10 uker i dag og har vært hos oss i to dager. Alt er egentlig ganske supert, men vi/hun sliter med å finne søvnen. Vi har en liten leilighet, og tre unger fra 8-14 år. 

Ungene er jo store, og lydene er mest TV, prat, hverdagsliv, biler, busser osv.

Hun prøver virkelig å sove. Legger seg med hodet under hundesengen/dyna osv. Men hun kommer ikke i dyp søvn. Derfor blir hun litt «overstimulert» om kvelden.

Om natten ligger hun med meg i senga, sover som en sten og når JEG vekker henne for å tisse om natta, skyndter hun seg og tisser med én fang, og sovner som en stein til rundt 6-7.

Hvor lang tid tar det å venne seg til nye lyder/hjem?

Hun prøver virkelig!

 

07B1C1B8-F79A-42BE-B5FC-863E0A82CA06.jpeg

03411282-ACD6-4291-B65D-FE88AD4F8335.jpeg

D6F7D175-CDE0-48E4-9EC7-3D8527F3A95A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at i løpet av en uke eller to vil hun være vant til lydene i hjemmet deres, kanskje før. Vet ikke hvordan dere bor,  men oppdretter bor vel landet og der er det helt andre lyder enn i en by eller tettsted.

Det er ikke alle løver som sover noe særlig i løpet av dagen, kan være bare noen minutter av gangen og det er jo bra hun sover godt på natta.

Lykke til videre med lykkepillen.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MollyC skrev:

Jeg tenker at i løpet av en uke eller to vil hun være vant til lydene i hjemmet deres, kanskje før. Vet ikke hvordan dere bor,  men oppdretter bor vel landet og der er det helt andre lyder enn i en by eller tettsted.

Det er ikke alle løver som sover noe særlig i løpet av dagen, kan være bare noen minutter av gangen og det er jo bra hun sover godt på natta.

Lykke til videre med lykkepillen.

Takk! Jeg blir bare svett når jeg leser at valper skal sove 18-20 timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...