Gå til innhold
Hundesonen.no

Fauna fra Kiwi og Meny, erfaringer?


Goldengull
 Share

Recommended Posts

Just now, Nybegynner2020 said:

Noen med erfaring fra Fauna sin hundemat? Selges ganske så rimelig på Kiwi. Blir man lurt av pent design, eller kan det være et rimeligere alternativ?

Fôrer litt på Fauna her, i tillegg til vom. Fungerer fint på min hund. Ikke masse mengder med bæsj som kommer ut heller, så jeg er i grunn fornøyd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Mardina skrev:

Fôrer litt på Fauna her, i tillegg til vom. Fungerer fint på min hund. Ikke masse mengder med bæsj som kommer ut heller, så jeg er i grunn fornøyd ?

Så bra! Prøver febrilsk å få unghunden her til å spise igjen etter en lang periode uten matlyst, så da kjøpte jeg en pose, og håper jeg får samme erfaring som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funket greit på min hund de to sekkene jeg har kjøpt som «nødproviant». Personlig synes jeg det er for lite kjøtt i fôret, men det er nå så - det er en hel diskusjon i seg selv med mange meninger. Kan ikke tenke meg det er særlig forskjellig fra annet fôr med samme kjøttinnhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tillien skrev:

Har funket greit på min hund de to sekkene jeg har kjøpt som «nødproviant». Personlig synes jeg det er for lite kjøtt i fôret, men det er nå så - det er en hel diskusjon i seg selv med mange meninger. Kan ikke tenke meg det er særlig forskjellig fra annet fôr med samme kjøttinnhold.

Jeg så også at det var ganske lite kjøtt i det, men næringsinnholdet ser jo for så vidt ok ut. Har en fyr som ikke spiser, og nå prøver jeg alt for å få i ham mat, men prøver ikke å la det sluke økonomien fullstendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...