Gå til innhold
Hundesonen.no

Coronalife; Tips til hundetreninger i Oslo?


tuppetroll
 Share

Recommended Posts

Å få valp midt i coronatiden har sine utfordringer. På grunn av timingen (og tøttas megasosiale vesen) meldte jeg oss på et digitalt valpekurs. Det er bra for alt av grunnferdigheter og jeg er godt fornøyd med det. Likevel mister vi jo det aspektet som handler om å venne seg til å konsentrere seg på nye steder og med andre hunder rundt. Jeg har derfor lyst til å oppsøke et sted der andre trener sine hunder for å jobbe med dette. Det viser seg vanskelig i coronatiden. Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne noe sånt i Oslo? Ikke noe problem å holde god avstand, heller et problem å finne noe der vi slipper inn i gjengen uten å melde oss på valpekurs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, simira said:

De har jeg ikke hørt om en gang. Men det er jo en hundeskole da, ikke klubb. OODK er såvidt jeg vet den eneste "ordentlige" klubben i Oslo. Så er det noen raseklubber og hundeskoler som har egne treningsgrupper.

Trodde TS søkte gruppe-/fellestrening med instruktør, hvis ikke det var tilfellet er det noen som trener sammen med samlingspunkt på Fb-siden «Tur og trening med hund - Oslo» hvertfall, klubber har jeg ingen tips om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...