Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK med åpent brev til kulturministeren


Luma
 Share

Recommended Posts

Link  

»Kommersielle aktører som kan få lån i banken for å finansiere en drift der økonomi - ikke hundens egenverdi og samfunnsverdi – står i sentrum.»

«Landbruks- og matdepartementet med sine organer må finne nye aktører til å hjelpe dem med å sikre god hundehelse og hundevelferd. »

»Samfunnet må finne en ny aktør for å lære opp ettersøkshunder, avle politi- og militære hunder.»

Jeg visste ikke at nkk selv avlet politi og militærhunder, noen som har mer info om dette?
 

Utover det så beskriver de definitivt ikke det nkk jeg kjenner til, det må jeg bare si, hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mange organisasjoner som sliter nå. Og NKK tjener uhorvelig mye penger på utstillingene sine, som ble kuttet både i fjor og i år. Jeg mener å huske at det er det som finansierer det meste av aktivitetene deres. Du har medlemskap og registrering/aktivitetsavgifter i tillegg, men de synker nok også nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, simira said:

Det er vel mange organisasjoner som sliter nå. Og NKK tjener uhorvelig mye penger på utstillingene sine, som ble kuttet både i fjor og i år. Jeg mener å huske at det er det som finansierer det meste av aktivitetene deres. Du har medlemskap og registrering/aktivitetsavgifter i tillegg, men de synker nok også nå.

Må være etterslep fra høsten som gjør utslaget da. Både DKK og SKK har også avlyst det aller meste fremover, og der er det, såvidt jeg har fått med meg, ingen som snakker om konkurs.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...