Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til targets!


maysofie
 Share

Recommended Posts

Hva er dine go-to hva angår produkter brukt som liggende targets? :) 

Veit noen bestiller musematter laget for hundetrening, andre bruker grytelapper, lokk, frisbee, skåler, deksel til telefon/nettbrett osv.

Jeg er ute etter noe fargerikt, holdbart og tåle vask og skylling, som er såppas rimelig at jeg kan fortsette å forlegge dem og tyngde nok til at de ikke flyr i vinden. Har lett etter billige grytelapper/-underlag i silikon, men ikke funnet noe annet enn sorte eller svindyre til nå, og flere som står listet i diverse butikker på nett finner jeg ikke tak i i butikk (herunder Biltema) - tips til sådan hadde vært veldig kjekt!

Andre tips og triks?

Endret av maysofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt kjekkeste target-kjøp er en yogamatte! De kan fås greit billig, sånn alt etter hvor du bestiller fra. Du kan klippe (med helt vanlig saks) all slags fasonger og str utav yogamatten - også finnes de i fine farger? De sklir heller ikke. Testet på det meste av underlag.

Endret av Miloficent
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miloficent skrev:

Mitt kjekkeste target-kjøp er en yogamatte! De kan fås greit billig, sånn alt etter hvor du bestiller fra. Du kan klippe (med helt vanlig saks) all slags fasonger og str utav yogamatten - også finnes de i fine farger? De sklir heller ikke. Testet på det meste av underlag.

Har brukt deler av liggunderlag og yogamatte tidligere, men opplever dem som lite holdbare for stemplende hunder i full fart og litt for lette i vind :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Miloficent skrev:

Ah! Finnes forskjellige tykkelser på de evt. Men smak og behag?

De hadde salg på matter som utgående vare i dag til 99kr, da får det bli en bunsj utskiftbare, så krysser vi fingrene for lite vind :lol:

———

Leiter fortsatt etter grytelapper/-underlag jeg kan få tak i i butikk her, IKEA står på listen å huske handle neste gang vi er der. Vært innom Nille, Biltema, Jula, Europris og Jysk i dag, iom. at de alle ligger inntil hverandre, må visst ta en tur på kjøkkenforretning å se også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...