Gå til innhold
Hundesonen.no

Klikkerkurs i Follo-/Osloområdet


Seibbo
 Share

Recommended Posts

Hei!

Vi tenker på å flytte til området Ski/Ås, og jeg lurer på om det er noe miljø for klikkertrening i området. Jeg får snart en valp og har en lidenskap for læringspsykologi, så jeg vil gjerne ha instruktører som virkelig holder seg til teorien og gjennomfører denne i praksis. Om jeg må til Oslo for å finne det, er det også aktuelt.

Tips til klubber eller andre arenaer hvor jeg kan finne dette? ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Både Catch og Canis har instruktører i området. Canis har også en avdeling med innelokaler på Skedsmo, om du vil kjøre litt ("Osloavdelingen").

Lisa på Canis tror jeg ikke har veldig mye kurs, men Ane hos Catch holder ihvertfall kurs innimellom, hovedsaklig valpe- og lydighetskurs tror jeg.

Mon tro om det ikke er en podenco-oppdretter i "Østfold" et sted også? Altså ikke langt unna. Mener å huske det.

Endret av simira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo kommune har ihvertfall "vanlig" båndtvang, det vil si mellom april og august. I denne perioden er det som sagt friområdene som gjelder, du finner kart på kommunens nettsider. Om man gidder å gå litt av veiene og et stykke ut i marka så kryr det ikke av folk, men du bør ha kontroll på hunden din om den skal være løs. På utfartsstedene og populære turområder (Skullerud, Rustadsaga, Østmarkskapellet, rundt Nøklevann osv.) er det "alltid" folk og hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...