Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaring med Beaphar No Stress Dog Diffuser?


Lovi
 Share

Recommended Posts

Lang historie kort ☺️ 

Hunden min har seperasjonsangst og er litt for glad i å vokte leiligheten vår. Hun er stort sett rolig inne, men stresser seg fort opp og bjeffer hvis hun ser noen utenfor vinduet, hører en lyd i fra naboen i overetasjen osv. Ble rådet på dyrebutikken å prøve ut Beaphar No Stress Dog Diffuser.
 

Det jeg lurer på er to ting:
 

1. Har noen av dere erfaring med denne eller liknende produkter? 
 

2. Er det meningen at støpselet skal bli så varmt? Det står at man bør ha den i stikkontakten kontinuerlig for best effekt, har hatt den i 1 time nå og syns den er litt varm å ta på. Er livredd for brann, så er det vanlig at sånne diffusere man setter i stikkontakten blir varme, eller bare feil med mitt produkt? 
 

EDIT: Når jeg skrev støpselet mente jeg egentlig selve diffuseren, den som slipper ut lukten ?  Kjente på selve støpselet nå og det var ikke spesielt varmt. Men likevel: noen som vet om sånne til å stå i stikkontakten er særlig brannfarlige? ☺️

Endret av Lovi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært borti det merket du nevner, men jeg bruker Adaptil til min i perioder med stress. Synes den fungerer veldig bra. Opplever ikke at diffuseren blir varm.

Kan også anbefale kosttilskuddet iHarmoni hvis du ikke har prøvd det: http://www.lifeline.no/portfolio-items/iharmoni-for-god-stressmestring-for-hund-og-katt/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wilhelmina skrev:

Har ikke vært borti det merket du nevner, men jeg bruker Adaptil til min i perioder med stress. Synes den fungerer veldig bra. Opplever ikke at diffuseren blir varm.

Kan også anbefale kosttilskuddet iHarmoni hvis du ikke har prøvd det: http://www.lifeline.no/portfolio-items/iharmoni-for-god-stressmestring-for-hund-og-katt/

Da tror jeg at jeg prøver å bytte til Adaptil, tok ut den jeg kjøpte fra stikkontakten i natt fordi jeg var så redd den skulle ta fyr, så da bytter jeg heller til et annet produkt ❤️

Vet du om iHarmoni er allergivennlig? Veterinæren fant ut etter en tids sykdom at hunden min hadde noe så enkelt som fôrallergi hele tiden, så det betyr at det er mange matvarer jeg ikke skal gi henne lenger, som forskjellige kjøttyper og vanlig hundefôr, siden hun reagerer på proteinene i det som jeg forstod. Jeg kan eventuelt høre med veterinær om det blir aktuelt å prøve ut. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...