Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra bølle til bestevenn


simira
 Share

Recommended Posts

13 timer siden, Marie skrev:

Hehe, les det du siterte en gang til. :)

Haha ? Jeg også leste «fantastisk» ?

Ellers, har vi lært noe nytt «hunde-trene-trix» i dette programmet?

Jeg likte det som Maren tok opp med Mali. Der hvor Mali skulle lære å hoppe opp i sofaen og bli liggende (når de fikk besøk). Under innlæring hoppet Mali fint opp i sofaen, men valgte så å hoppe ned av seg selv. Sånn at når hun ble kommandert opp i sofaen igjen så skulle hun få en ny godbit. Maren gav klar beskjed på at man ikke belønner når hunden selv velger å feile. Det gjaldt også da Mali begynte å bjeffe sånn at hun kunne få sitt-kommando og ny godbit (i siste episode). Smart hund! ?

Jeg hadde håpet at en venninne av meg som så programmet også ble oppmerksom på dette. Men det ble hun dessverre ikke ? Min venninne har en hund som bjeffer som gal, setter seg ned og får belønning. Sånn har de holdt på i 4 år, og eieren skjønner ikke hvorfor hunden bjeffer så mye for hun belønner jo hunden når den er stille... 

Jaja, det var uansett ett veldig underholdende program ?

Endret av Rufs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg er paff... Jeg synes oppriktig synd på Maren og blir ikke sjokkert om hun aldri tar på seg noe på tv igjen. For meg blir dette for dumt... Mon tro om tvnorge fikk lignende brev når hundehvisk

Jeg tviler ikke på at utelukkende positiv trening fungerer for mange hunder. Jeg tror derimot også at det finnes tilfeller der men trenger litt hardere skyts. Det er denne holdningen til at det kun fi

Jeg sliter med å være konstruktiv for jeg blir så flau på vegne av oss mennesker .. Men jeg håper Maren klarer å fortsette og se gleden i det hun gjør, og fortsetter å vise oss et tv program. At

Posted Images

Jeg tror det eneste jeg ikke selv umiddelbart tenkte på som en teknikk/løsning (med unntak av trampingen og floodingen av Iris, og all halingen i Anton) var å få Anton opp på ulike underlag på den måten de gjorde. Ellers var alt kjente teknikker som jeg selv ville brukt varianter av, og synes det er bra at det forhåpentligvis når ut til folk flest.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...