Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2020


Lmari
 Share

Recommended Posts

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endelig er Stella hjemme❤️

Lyr døde 8 dager gammel  ♡

Dette lille nurket blir boende her hjemme, jeg som for få år siden aldri skulle ha en sort/hvit border collie. Vi har enda ikke helt bestemt oss for navn, vanskelig dette! Enn så lenge er hun Pil, men

Posted Images

  • 2 months later...

Tuija er nu blitt 9 måneder, har hatt første løpetid og er til tider verdens bedste lille hundedame. (hun har stadig flipp hvor hun ikke finner roen og bare pjeffer av meg ?, men vi jobber med det...) Vi har ikke trent så mye, fordi mitt overskudd ikke har eksitereret i år, men håper det blir bedre neste år.

 

På bildet er hun 8 måneder ?

DSCF1605.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pajko skrev:

Tuija er nu blitt 9 måneder, har hatt første løpetid og er til tider verdens bedste lille hundedame. (hun har stadig flipp hvor hun ikke finner roen og bare pjeffer av meg ?, men vi jobber med det...) Vi har ikke trent så mye, fordi mitt overskudd ikke har eksitereret i år, men håper det blir bedre neste år.

 

På bildet er hun 8 måneder ?

DSCF1605.jpg

Nydelig❤️

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/30/2020 at 10:13 AM, Pajko skrev:

Tuija er nu blitt 9 måneder, har hatt første løpetid og er til tider verdens bedste lille hundedame. (hun har stadig flipp hvor hun ikke finner roen og bare pjeffer av meg ?, men vi jobber med det...) Vi har ikke trent så mye, fordi mitt overskudd ikke har eksitereret i år, men håper det blir bedre neste år.

 

På bildet er hun 8 måneder ?

DSCF1605.jpg

Da min yngste fikk sin første løpetid ble hun megamørkeredd og så ut til å glemme alt hun visste og kunne ?

Tuija er kjempesøt! Jeg mangler egentlig en staby i flokken min når jeg har både kooiker og drentsche patrijshond, hehe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ninetales skrev:

Da min yngste fikk sin første løpetid ble hun megamørkeredd og så ut til å glemme alt hun visste og kunne ?

Tuija er kjempesøt! Jeg mangler egentlig en staby i flokken min når jeg har både kooiker og drentsche patrijshond, hehe ?

Får håper hun husker det nå, når løpetida er ovre igjen... haha... 

Ja, det er bare at få sig en sånn lille frøken. Hun er kjempekul og jeg er veldig glad jeg skiftet rase fra kooiker til stabij. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pajko skrev:

Får håper hun husker det nå, når løpetida er ovre igjen... haha... 

Ja, det er bare at få sig en sånn lille frøken. Hun er kjempekul og jeg er veldig glad jeg skiftet rase fra kooiker til stabij. 

Hehe, har tenkt tanken, men går tilbake til springeren ? Kooiker blir det ikke flere av, selv om de er veldig vakre og morsomme. Og han jeg har nå på snart 12 er den absolutt sunneste og friskeste hunden jeg har og har hatt ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...