Jump to content
Hundesonen.no
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Skummelt, men bra at det gikk bra! 
    • Det skjer med min når hun er sulten. Hvis det er lenge siden hun har spist kaster hun opp gult slim, så vidt jeg vet er det ikke helt uvanlig og heller ikke farlig. Nå får hun mat to eller tre ganger om dagen (morgen, ettermiddag og kveld) og det har ikke skjedd på flere år. Jeg tror jeg kunne samlet måltidene sånn at hun fikk mat morgen og kveld uten at det blir et problem, men hun får mat når vi trener. 
    • Har en gordon setter som har hatt litt løs mage og kastet opp engang gul veske idag. Og ikveld begynte det å romle skikkelig i magen hans. tips til hva det kan være?
    • Hadde min hund våknet så tidlig, hadde jeg bedt han gi f... og gå å legge seg igjen 😂😂 Heldigvis sover han til jeg står opp 😁 Så jeg slipper den problemstillingen 😁
    • I dag ble vi (jeg og hunden) angrepet av en elg i mørket! Gikk langs en tursti, hørte et brak da grener og kvister knakk på siden, snudde meg og så bare et digert elghode komme mot meg under en meter fra meg. Sprang, og elgen kom etter, men den ble sinket av trær buskas og snø, så fikk noen meter forsprang. Snudde meg, gikk mot den og brølte alt jeg kunne. Elgen snudde. Puh. Jeg var lett skjelven, men hunden så ut til å ikke kunne bry seg mindre. Måtte sjekke at hun ikke hadde blitt sparket eller noe slikt, hun var mellom meg og elgen da det smalt og jeg så ikke hva som skjedde. Men det gikk bra ser det ut til. Merkelig at hun ikke reagerte på elgen tidligere - eller så var jeg kanskje ikke oppmerksom på henne. Jaja, nok et bevis på at livet med hund er mye mer spennende enn uten!
  • Nylig opprettede emner