Gå til innhold
Hundesonen.no

Nye hundehalsbånd UNDERSØKELSE


Recommended Posts

På skolen har vi en ungdomssbedrift som skal lage nye halsbånd til hunder, og i forbindelse med det har vi en markedsundersøkelse. Håper dere vil svare ærlig på dette, slik at vi får et greit perspektiv på markedet bland hundeeiere.
 
Endret av SVGSungdomsbedrift
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trenger dere å vite alder og kjønn?

Kjør en stavekontroll.

Når det gjelder type halsbånd jeg kjøper så har jeg en av hver, og det varierer. Altså ingen/alle riktige svar. Det finnes også stoffhalsbånd som ikke er syntetiske.

Hva betyr halsbånd "med tilgang til ekstra utstyr"?

Og jeg må vite veldig mye mer om dette halsbåndet (hva som gjør det bærekraftig, utforming og kvalitet) før jeg kan si noe om hva jeg vil betale for det.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/14/2019 at 10:39 AM, simira skrev:

Hvorfor trenger dere å vite alder og kjønn?

Kjør en stavekontroll.

Når det gjelder type halsbånd jeg kjøper så har jeg en av hver, og det varierer. Altså ingen/alle riktige svar. Det finnes også stoffhalsbånd som ikke er syntetiske.

Hva betyr halsbånd "med tilgang til ekstra utstyr"?

Og jeg må vite veldig mye mer om dette halsbåndet (hva som gjør det bærekraftig, utforming og kvalitet) før jeg kan si noe om hva jeg vil betale for det.

Hei

Takk for dine tilbakemeldinger. Dette skal vi ta til betraktning. 

Foreløpig er dette en undersøkelse for å oss en indikasjon av markedet. Det at vi trenger alder og kjønn er for å skrive oppgaven på skolen og dette er for virkelig å se hvem målgruppen er. 

Vi er fortsatt i en tidlig fase av utvikling og produksjon. Vi kommer tilbake med mer informasjon hvis du er interessert i produktet vårt. 

Facebook: https://www.facebook.com/visicollar/?modal=admin_todo_tour

Mvh. Bærekraftig Stil UB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SVGSungdomsbedrift skrev:

Hei, det er bare blikkfang og interesseskaper 

For meg gir det undersøkelsen et useriøst preg og første tanke er at jeg ikke gidder ta meg bryet til å gjennomføre den. Så da virker den mot sin hensikt. Hvem er ikke glad i hunden sin liksom.. Og hva har det med halsbånd og miljøet gjøre. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær litt forsiktig med ord som "revolusjonerende". Det finnes veldig mye bra hundeutstyr på markedet, og mange produsenter er flinke på miljøprofil, bærekraft, design og holdbarhet/komfort. Dere gjør det nærmest umulig for dere selv når dere lover "revolusjonerende produkter som vil dekke alle behov for hundeeier uansett smak", det er en lovnad det ikke er mulig å leve opp til... Det skal veldig mye til for at produktet deres er så enestående.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, SVGSungdomsbedrift said:

Hei, 

Vi takker for alle tilbakemeldingene deres. 
Vi vil ta disse til betraktning. Dette er kun startfasen av en UNGDOMSBEDRIFT. Konstruktiv kritikk er bra, men vi hadde satt mer pris på ordentlige tilbakemeldinger. IKKE folk som bare skal påpeke skrivefeil og klage på overskriften. 
 

Takk

Det er da nettopp konstruktiv kritikk dere har fått? Hva slags respons er det dere ønsker dersom det som blir påpekt her ikke oppleves som ordentlige tilbakemeldinger?

  • Like 5
  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første dere bør gjøre er å endre tittelen. Den gir absolutt ingen mening ifht undersøkelsen.
Deretter bør betalingsvilligheten kanskje rettes litt på (200-400 kræsjer med 300-400, og rent egentlig holder det med bare første og siste alternativet).
Hvis dere har en tanke om materialvalg, så kunne dere kanskje fått det med et sted? En innledende tekst? 
Jeg ville feks ikke betalt en hel masse for bærekraftig skrot :) Det er behov for kvalitet på utstyret, all den tid jeg har liten lyst til å miste hunder pga dårlig utstyr. 
Så noe om kvalitet hadde kanskje vært greit å ta med?
Dere har forøvrig fått masse gode tilbakemeldinger allerede, så med noen tilpasninger vil dere kanskje kunne få skikkelige svar som kan gi dere en formening om dette er et prosjekt dere kan satse på. 

Lykke til!

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shokata skrev:

Det første dere bør gjøre er å endre tittelen. Den gir absolutt ingen mening ifht undersøkelsen.
Deretter bør betalingsvilligheten kanskje rettes litt på (200-400 kræsjer med 300-400, og rent egentlig holder det med bare første og siste alternativet).
Hvis dere har en tanke om materialvalg, så kunne dere kanskje fått det med et sted? En innledende tekst? 
Jeg ville feks ikke betalt en hel masse for bærekraftig skrot :) Det er behov for kvalitet på utstyret, all den tid jeg har liten lyst til å miste hunder pga dårlig utstyr. 
Så noe om kvalitet hadde kanskje vært greit å ta med?
Dere har forøvrig fått masse gode tilbakemeldinger allerede, så med noen tilpasninger vil dere kanskje kunne få skikkelige svar som kan gi dere en formening om dette er et prosjekt dere kan satse på. 

Lykke til!

 

Hei, tusen takk for en kjempeflott tilbakemelding. Dette skal vi ta med oss videre i ideprosessen og videreutvikling av produktet vårt. Dette er svært nytt for alle oss i ungdomsbedriften vår, men vi er takknemlige for slike tilbakemeldinger. Kvalitet er noe vi virkelig vil satse på, og det har skjedd en liten kommunikasjonssvikt ift undersøkelsen. 
 

Kan gjerne komme tilbake til dere når vi vet mer om produktet hvis dere er interesserte. Hører gjerne fra deg igjen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...