Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjæledyr hårfjerner


Poter
 Share

Recommended Posts

Ja, den funker. Jeg er har ME og sliter med å støvsuge særlig f.eks. sofa, den er mye lettere for meg og fjerner hårene mye bedre enn jeg klarer med støvsugeren. Den røde greia løsna litt i hjørnet ganske fort, men limte den fast med superlim. Kjøpte dog min på ebay til ca 60 kroner. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Piglet skrev:

Ja, den funker. Jeg er har ME og sliter med å støvsuge særlig f.eks. sofa, den er mye lettere for meg og fjerner hårene mye bedre enn jeg klarer med støvsugeren. Den røde greia løsna litt i hjørnet ganske fort, men limte den fast med superlim. Kjøpte dog min på ebay til ca 60 kroner. 

Så bra å høre at du har gode erfaringer med den! Har du link til ebay hvor du kjøpte den?

Akkurat nå, simira skrev:

Haha, en sånn rulle husker jeg vi hadde i min barndom. Ikke for pels vel å merke, vi hadde ikke dyr. Men for å få løs støv og hår fra stoffsofa og sånt.

Aha, det er derfra jeg har det! Synes det var noe kjent med den! Om jeg husker rett, hadde ene tanta mi sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...