-
Nye innlegg
-
Hei! Har ikke peiling selv - så om noen vil prøve tolke mens jeg venter på NKK takker jeg for det😊
-
Minien er en omplasseringshund fra Finn, Jeg har tidligere hatt fire hunder fra valpestadiet, Jeg syns du har fått gode svar om hva du skal spørre om. Simira sitt svar er veldig bra. Minien kom inn i livet mitt på et tidspunkt der jeg egentlig hadde bestemt meg for at det var nok hunder. De forrige eierne fløy ham hit og plasserte ham på stuegulvet mitt, og vi klikket helt. Han er sikkert ikke den perfekte hunden, men jeg er sikkert ikke den perfekte eieren heller. Men jeg trenger ikke prate med ham, han ser på meg, jeg ser på ham, og vi forstår hverandre. Andre har sagt at vi har en unik kommunikasjon, og det tror jeg stemmer. Han er liksom skapt for meg, vet hva jeg tenker, hva jeg vil, og hva jeg forventer av ham'. Han stiller seg foran vannskålen og kikker meg meg, og blir så glad når jeg forstår at han vil ha ferskt vann. Det er som en symbiose, perfekt match!! Det er viktig at du er helt sikker på hva du ønsker deg, når du velger omplasseringshund. Hva du orker å forholde deg til, og hva du orker å jobbe med, De forrige eierene er jo heller ikke nødvendigvis hundreprosent ærlige
-
Jeg hadde ignorert henne 100% helt til hun var rolig. Ville ikke sagt hei, ingenting. Hopper hun opp på deg ville jeg are snudd ryggen til Og når hun er rolig, så kan du ta på båndet og gå ut Begynner hun igjen, så ignorer igjen. Kan hende at lufteturen øker forventingen/gleden/stresset, og gjør det litt verre.
-
-
Nylig opprettede emner