Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4all 2019


Kristin_nord
 Share

Recommended Posts

11 timer siden, Katharina skrev:

Håper bare at det blir utstilling da. Nå som denne hundesykdommen er her.

Hvis utstillingen blir godkjent så kommer vi.

Ja, er av de som overhodet ikke stresser med den sykdommen og tror ikke den er smittsom. Da jeg kjenner flere som har hatt dette tidligere år. :)

Men vet jo at det ikke vil bli avholdt noe så lenge vetinst ikke sier det ikke smitter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mrs.Fisken skrev:

Noen som har lyst å fortelle litt hvordan det er der? Har hatt lyst å dra flere år, men aldri kommet så langt (bor på Vestlandet)?

Jeg stiller for første gang. Men var der i fjor. Massevis av utstillere både på for, dyreutstyr og raseklubber. Kan forsåvidt gå rundt å skravle hele dagen. Treffe raser av alle slag. Bare kos ? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristin_nord skrev:

Jeg stiller for første gang. Men var der i fjor. Massevis av utstillere både på for, dyreutstyr og raseklubber. Kan forsåvidt gå rundt å skravle hele dagen. Treffe raser av alle slag. Bare kos ? 

Høres ut som hundeparadis for min del? Jeg er også fra Vestlandet, slår meg gjerne sammen med noen på veien mot Østlandet?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/12/2019 at 11:07 PM, Kristin_nord said:

Hvem skal? ?

Jepp, jeg er kjempe tidlig ute. Men har meldt på fredagen ?

Det er egentlig ikke så tidlig, ettersom at fristen for påmelding er 30 september! Lurt å lage tråd så man kan minne på de som har glemt å melde seg på.

Selv kommer jeg som ren tilskuer for første gang. Jeg har stilt ut et par ganger på Dogs4All før og syntes det var kjempe gøy! :D Det er så mye å se på og gjøre der. Det ene året husker jeg det var en egen agilitybane som man kunne gå inn å trene på om man ville. I tillegg var det masse show, agilitykonkurranser, freestyle, hundeskoler som hadde små kurs, masse salgsboder, raseboder, raseparade osv! I tillegg var det skikkelig svung over gruppefinalen med masse stilig lys osv. Man føler man er på en virkelig stor og fancy hundeutstilling :D 

Endret av MegaMarie
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kristin_nord skrev:

Samtidig er det lenge til november ?

Ja håper hundesykdommen er bra til da.

Har meldt på en utstilling i oktober men er redd den også blir avlyst.

Håper de snart finner ut av dette sånn at det blir utstillinger igjen og andre stevner og kurs. ? Fikk ikke fullført valpekurset til valpen heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Katharina skrev:

Ja håper hundesykdommen er bra til da.

Har meldt på en utstilling i oktober men er redd den også blir avlyst.

Håper de snart finner ut av dette sånn at det blir utstillinger igjen og andre stevner og kurs. ? Fikk ikke fullført valpekurset til valpen heller. 

Jeg hadde også tenkt i oktober, men har ikke meldt på enda. Gidder ikke gå i tap fordi jeg er utålmodig ?

Aff, ja. Hunden kjeder seg om dagen, han blir mest sliten av sosialisering. Matmor savner utstillingstrening MED andre. ? Hadde også tenkt å prøve rallylydighet, men hundelivet er satt på pause ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kristin_nord skrev:

Jeg hadde også tenkt i oktober, men har ikke meldt på enda. Gidder ikke gå i tap fordi jeg er utålmodig ?

Aff, ja. Hunden kjeder seg om dagen, han blir mest sliten av sosialisering. Matmor savner utstillingstrening MED andre. ? Hadde også tenkt å prøve rallylydighet, men hundelivet er satt på pause ?

Tenkte at oktober utstillinga skulle være en slags øvelse før dogs4all. ? Meldte på oktober utstillinga først siden den var først og gjorde det to dager før denne sykdommen ble kjent. ?

 

Endret av Katharina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Katharina skrev:

Tenkte at oktober utstillinga skulle være en slags øvelse før dogs4all. ? Meldte på oktober utstillinga først siden den var først og gjorde det to dager før denne sykdommen ble kjent. ?

 

Mjøndalen? :)

Jeg har meldt på letohallen helgen før d4a, så får se hva jeg gjør med oktober, er vel frist neste uke, ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/19/2019 at 12:03 PM, Kristin_nord skrev:

Mjøndalen? :)

Jeg har meldt på letohallen helgen før d4a, så får se hva jeg gjør med oktober, er vel frist neste uke, ?

Ja.?? Lurer på om det blir noe av.

Lurer også på om det blir noe av dogs4all i år. Vurderer veldig om jeg skal melde på dogs4all eller ikke pga. sykdommen. Har lyst men er samtidig redd sykdommene.

Er det flere som har meldt på dogs4all? Fristen går ut om litt over en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Katharina skrev:

Ja.?? Lurer på om det blir noe av.

Lurer også på om det blir noe av dogs4all i år. Vurderer veldig om jeg skal melde på dogs4all eller ikke pga. sykdommen. Har lyst men er samtidig redd sykdommene.

Er det flere som har meldt på dogs4all? Fristen går ut om litt over en uke.

Håper og regner med det har kommet svar før 15 november, ikke stresser jeg noe med sykdommen heller ? hadde ikke hatt noe problem med å reise på utstilling i dag liksom ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står mellom å melde på en valp eller en voksen i champion. Hva er lurest?

Er usikker på hvem jeg bør velge når det er dogs4all.

Lyst å melde på begge men synes dogs4all er ekstra dyrt.

Stiller ut bare for gøy og ikke for avl. Om det har noe å si.

Jeg skal uansett være der på fredag og på søndag. Jeg melder på fordi da kommer jeg gratis inn. Så da blir det ikke så dyrt om jeg kun melder på en hund kontra to hunder. Hadde jeg da hatt med meg en til i inngangen så hadde det vært annerledes.

Men samtidig så blir ikke valp registrert noe sted og betyr ikke noe senere. Men med voksen så kommer det på dogweb.

Endret av Tomine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Tomine skrev:

Det står mellom å melde på en valp eller en voksen i champion. Hva er lurest?

Er usikker på hvem jeg bør velge når det er dogs4all.

Lyst å melde på begge men synes dogs4all er ekstra dyrt.

Stiller ut bare for gøy og ikke for avl. Om det har noe å si.

Jeg skal uansett være der på fredag og på søndag. Jeg melder på fordi da kommer jeg gratis inn. Så da blir det ikke så dyrt om jeg kun melder på en hund kontra to hunder. Hadde jeg da hatt med meg en til i inngangen så hadde det vært annerledes.

Men samtidig så blir ikke valp registrert noe sted og betyr ikke noe senere. Men med voksen så kommer det på dogweb.

Voksen fredag og valp søndag? På fredag kan man jo få tittel hvertfall ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
2 timer siden, Bali skrev:

Er det mulig å finne "startliste" for dogs4all? Gjerne med navn på hundene, eller i det minste med hvor mange som er påmeldt av forskjellige raser? 

Tenkte jeg skulle ta turen til dogs4all for å se på aktuelle raser og hunder fra aktuelle oppdrettere. 

Får kjøpt katalog på d4a ? ellers ligger vel program på nkk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...