Gå til innhold
Hundesonen.no

Fleece dekken til langhåret hund?


Hannah
 Share

Recommended Posts

Hei, har sett litt på refleksvester/dekken nå som det begynner å bli høst og mørkt.

Fikk forlag her om et refleksdekken fra Gresshoppa da jeg ønsker mye refleks.

Fant dette dekkene som jeg likte godt, men det har (lett) fleece inni. Og siden jeg har en samojed med tykk pels lurer jeg på om det blir for varmt for ham, eller om det går fint.

Burde jeg se etter en annen refleks uten fleece?

Har sett noen andre refleksvester jeg vurderer, men likte så godt at denne var heldekkende med refleks

F71A7252-C45E-45FF-9C10-EEAC65092F42.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo noen vester som har hel refleks, Musti har inne nå f.eks. Men ønsker du dekken for regn/vind i tillegg eller vest bare for synligheten? Fôr vil nok bli overkill for en samojed tenker jeg, men noe vind- og vanntett kan jo være en fordel å ha. 

Endret av Stjerneskinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hannah skrev:

Hei, har sett litt på refleksvester/dekken nå som det begynner å bli høst og mørkt.

Fikk forlag her om et refleksdekken fra Gresshoppa da jeg ønsker mye refleks.

Fant dette dekkene som jeg likte godt, men det har (lett) fleece inni. Og siden jeg har en samojed med tykk pels lurer jeg på om det blir for varmt for ham, eller om det går fint.

Burde jeg se etter en annen refleks uten fleece?

Har sett noen andre refleksvester jeg vurderer, men likte så godt at denne var heldekkende med refleks

F71A7252-C45E-45FF-9C10-EEAC65092F42.jpeg

Kjøpte bare helt vanlig regndekken på høøks. Veldig fornøyd med det ? synes det er greit på de mindre turene, på de lengre tror jeg han ville blitt veldig varm. Men prøver å skåne han for blåseren om vi har gått bare en kort tur ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...