Gå til innhold
Hundesonen.no

Fôrtønne i metall


Recommended Posts

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en svart fôrtønne i metall, hvor det helst er plass til en stor sekk med hundemat (12-15kg)? Vil ha en som kan stå fremme uten å være veldig stygg. Er da også avhengig av at lokket henger greit på, så ikke Gira bare kan vippe det av. Legger ved bilde av noe sånt jeg kunne tenkt meg. Den på bildet er jo hvit og ganske liten, da. Trenger ikke være skrift på, kan ordne det selv. Så om det evt er en litt pen stor søppeldunk eller annet så går det fint. 

Screenshot_20190817_113629_no.finn.android.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket Ikea? Jeg har et par metalltønner derfra. En stor og en liten. Ganske lik som den du har posta bilde av, egentlig. 
Fått 12 kg. i den største

https://www.ikea.com/no/no/p/knodd-dunk-med-lokk-gra-90315312/

Ser forøvrig at de ikke lengre har den aller største. ? 

Endret av Shokata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Shokata skrev:

Sjekket Ikea? Jeg har et par metalltønner derfra. En stor og en liten. Ganske lik som den du har posta bilde av, egentlig. 
Fått 12 kg. i den største

https://www.ikea.com/no/no/p/knodd-dunk-med-lokk-gra-90315312/

Ser forøvrig at de ikke lengre har den aller største. ? 

Den var fin, ja! Kunne helst ønske at den var "glatt", for å kunne ha på noe fin vinyltrykk, men ellers veldig fin. Ligger lokket løst på? Må nok isåfall finne en løsning så ikke Gira vipper av lokket ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, laikamor skrev:

Den var fin, ja! Kunne helst ønske at den var "glatt", for å kunne ha på noe fin vinyltrykk, men ellers veldig fin. Ligger lokket løst på? Må nok isåfall finne en løsning så ikke Gira vipper av lokket ? 

Lokket ligger løst på, ja. 
På den største er det pedal som løfter opp lokket, men denne ser det ikke ut som de har lengre. 
Synd igrunn. De er ganske dekorative, og fine å bruke til mangt og mye :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Shokata skrev:

Lokket ligger løst på, ja. 
På den største er det pedal som løfter opp lokket, men denne ser det ikke ut som de har lengre. 
Synd igrunn. De er ganske dekorative, og fine å bruke til mangt og mye :) 

Kanskje jeg burde ta en tur på IKEA. Kan jo hende de har noe annet greit også som kan brukes :) Takk for tips! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...