Gå til innhold
Hundesonen.no

Fôrbytte


Salka
 Share

Recommended Posts

Unghunden min begynner å nærme seg 11 mnd, og har gått på samme valpefôret siden hun begynte å spise tørrfôr. Har vært veldig fornøyd med det, men nå syns jeg hun begynner å bli litt tynn, pluss at hun plutselig har begynt å røyte mye, og mister store hårdotter, men regner med at det kan skyldes alderen hun er i. 

I september skal vi flytte, fra Island, via Norge i ca 2 uker og så til Slovakia. I denne perioden bikker hun året, og skal/kan da vel i teorien gå over fra valpefôr til voksenfôr. 

Spørsmålet er om jeg burde finne nytt fôr nå, som også finnes i Slovakia og som jeg kan fortsette å fôre på når jeg kommer dit, eller om jeg burde fortsette på valpefôret og ta med meg fôr for 3-4 uker når vi flytter, så man kan ta en gradvis overgang til nytt fôr når vi er på plass. Hva ville dere gjort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør gjøre det som er mest praktisk for deg. :) Jeg hadde nok ikke drasset med meg fôr for 3 - 4 uker i tillegg på flyttelasset, i alle fall ikke om det dreier seg om en middels til stor hund, men det er jo meg.

Hvis du ikke er fornøyd med fôret lenger, ser jeg ingen grunn til at du ikka skal bytte til noe annet nå. Vil tro du finner de fleste store, internasjonale merker også i Slovakia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...