Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass i september


pippin
 Share

Recommended Posts

Hei! 

Jeg lurer på om det er noen her som kunne tenke seg å ha besøk av Yara i 2,5 uke i september? Eller om noen har tips til pass? Jeg kunne gjerne,  om mulig, tenke meg en liten ferie i Seoul 10-28 september :)

 

Hun er da ca 5 mnder og vil jo fortsatt være valpete. Hun elsker tur og slapper av etter å ha fått vært i aktivitet. Allerede nå sover hun gjennom natten og har ikke uhell inne. Vi har sakte begynt alene hjemmetreningen. Og skal venne henne til bur i tillegg til å være løs når hun er alene. 

Kjøre bil og tog har ikke vært noe problem :)

Kanskje noen vil kjenne litt på det å bli hundeeier? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/17/2019 at 7:51 AM, pippin skrev:

Hei! 

Jeg lurer på om det er noen her som kunne tenke seg å ha besøk av Yara i 2,5 uke i september? Eller om noen har tips til pass? Jeg kunne gjerne,  om mulig, tenke meg en liten ferie i Seoul 10-28 september :)

 

Hun er da ca 5 mnder og vil jo fortsatt være valpete. Hun elsker tur og slapper av etter å ha fått vært i aktivitet. Allerede nå sover hun gjennom natten og har ikke uhell inne. Vi har sakte begynt alene hjemmetreningen. Og skal venne henne til bur i tillegg til å være løs når hun er alene. 

Kjøre bil og tog har ikke vært noe problem :)

Kanskje noen vil kjenne litt på det å bli hundeeier? 

Ikke umulig at hun kan campe hos oss ?

Skal sjekke turnus og alt annet praktisk. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...