Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Non-Stop Alpha pro dekken

Recommended Posts

Non-Stop Alpha pro dekken i str. 45 selgast for kr. 500,- .
Er nytt og kun prøvd på, men vart litt for knapt i lengda. Oppbevaringspose/nett følger med.

Held til i Naustdal, Sogn og Fjordane, men kan sendast. Då kjem frakt i tillegg.

118_1968669931.jpg

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Jeg tror jeg ville ha startet med den øvrige premieringen, jeg - jobbe dere gjennom klassene  i viltspor/rally og/eller LP. Hvis hunden kommer så langt i en/flere av dem at utstillingspremieringen blir et tema så ville jeg ha tenkt på det da.. (Det er vel ikke nøvendig å starte med utstillingspremieringen?)
      Hvis man på det tidspunktet synes titlene er verdt det, ja - da forsøker man seg på utstilling med den pelsen  man har. Hvem vet, noen dommere gir tilsynelatende aldri dårligere premiering enn blått såfremt ikke hunden biter eller halter... Elller "ofrer" noen måneder på å spare opp tilstrekkelig pels, da. Lykke til!
    • Jeg må bare følge opp denne tråden. Er det noen her som sliter med fiskelukt fra pels/munn? Vi har kjøpt oss fiskeolje (husker ikke merket i farta) med pumpetopp, og synes doseringen fungerer fint og at det er lite søl sånn sett. Men nå når hunden har gått på dette i noen dager føler vi det stinker fisk fra munnen hennes. Jeg er usikker på om det kommer fra pelsen rundt, eller fra ånden hennes. Andre som har dette problemet? Og noe man kan gjøre for å unngå det? Eller må jeg bare forvente at ulldotten har en eim av tran rundt seg?
    • Dette hjelper sikkert ikke så veldig ettersom jeg har en helt annen rase, men jeg har stilt min i "sportsklipp" og fått blått. Jeg ville bare prøvd, tror jeg. I verste fall går det i dass, men da vet du i hvert fall hva som kreves. 
    • Åja, ja, nei, jeg tror helt ærlig ikke at Valyria får så fryktelig mye mer merle enn Enzo. Hun skal jo vokse inn i kroppen sin og pelsen vil også bli lenger, men det er jo ikke det enkleste å se nå når de er så små heller 

Tusen takk - det gjør jeg også ❤️
    • Hahaha, jeg var litt uklar 😅 Jeg siktet til Enzo, valpen har mer merle, eller det er i alle fall lettere å se. Jeg synes det er spennende med farger, men det er så mange måter de utvikler seg på! Sånn som de som begynner i en farge og gradvis endrer seg, og de som er relativt stabile. Valpene er kjempefine, gleder meg til å følge utviklingen deres
  • Nylig opprettede emner