-
Nye innlegg
-
Lykke til!! Jeg skal ta tog Bergen - Oslo i slutten av desember og da er min 5 mnd så synes det er spennende å høre hvordan det gikk med dere 😀! Spesielt med tanke på dobesøk?!?
-
Update: Ble litt tidligere hjemreise fordi vi fikk skyss fra Bjoa til Oslo. 6 timer i bil, og ikke en lyd.
Koste oss masse på Oslo S, og Dex hilsa på masse mennesker. Tok heis for første gang, gikk opp rulletrapp og se på togene, så han er dørgende sliten nå, so far so good- ikke en lyd. Bare 6 timer og 30 minutter igjen da 😅 For dere som har lest «fryktaggressiv valp»-tråden min.. vi har en hund ved siden av oss. Krysser fingre og tær for at det går fint. Flinkisen min. -
By Stjerneskinn · Posted
Ja, kjempefornøyd med de, gir godt grep og veldig behagelige å gå selv langt i. 😊 -
Nei, det er oversikt over raser som har tilleggskrav i tillegg til utstillingsresultater og derfor ikke trenger NKK-tellende cert for å bli utst.champion. De som har dispensasjon fra fullcertordningen står på egen liste (beklager - jeg greier ikke å lime inn selve pdf-dokumentet). Raser som tilhører de klubbene kan ta hvor mange cert de får til før de oppnår kravene for utst.championat. 🙂 Susanne
-
-
Nylig opprettede emner