Gå til innhold
Hundesonen.no

Liten sele, regulerbar foran og bak ønskes kjøpt


Recommended Posts

Ønsker å kjøpe en billig sele som kan plasse til en hollandsk gjeterhundvalp fra 2 måneder og oppover. Må være regulerbar over brystet og rundt magen så den kan brukes lengst mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en non stop sporsele jeg i str 4, litt stor i halsen til å begynne med, men ikke noe problem. Så kjøpte jeg en str 5 eller 6 når hun begynte å vokse utav dem første og den passer enda i voksen alder. Personlig dårlig erfaring med såkalte h seler, synes ikke de sitter noe særlig godt så syntes det var en bedre løsning for oss. Hun gikk jo ikke å trakk så voldsomt som liten så litt stor halsåpning var liksom ikke noe problem, Den var ikke så stor at den var iveien heller og sela er stødig så den ikke blir dratt skjev osv. Kan stramme rundt magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Malamuten skrev:

Kjøpte en non stop sporsele jeg i str 4, litt stor i halsen til å begynne med, men ikke noe problem. Så kjøpte jeg en str 5 eller 6 når hun begynte å vokse utav dem første og den passer enda i voksen alder. Personlig dårlig erfaring med såkalte h seler, synes ikke de sitter noe særlig godt så syntes det var en bedre løsning for oss. Hun gikk jo ikke å trakk så voldsomt som liten så litt stor halsåpning var liksom ikke noe problem, Den var ikke så stor at den var iveien heller og sela er stødig så den ikke blir dratt skjev osv. Kan stramme rundt magen.

Prøver å finne noe brukt på Finn, siden den bare skal vare en kort periode. Har en sele jeg brukte på forrige valp, så den passer sikkert når hun blir typ unghund ? Skal se etter non-stop sporsele i str. 4. Føler meg litt lost når det gjelder størrelse her ? Så takk for tips! 

 

Er dette samme typen? 

067EE3F4-D9BC-4B65-BD16-15C9ED58665F.thumb.png.44a0a68476dab3cc588042a6e39b24ea.png

 

Endret av jma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, jma said:

Prøver å finne noe brukt på Finn, siden den bare skal vare en kort periode. Har en sele jeg brukte på forrige valp, så den passer sikkert når hun blir typ unghund ? Skal se etter non-stop sporsele i str. 4. Føler meg litt lost når det gjelder størrelse her ? Så takk for tips! 

 

Er dette samme typen? 

067EE3F4-D9BC-4B65-BD16-15C9ED58665F.thumb.png.44a0a68476dab3cc588042a6e39b24ea.png

 

Den typen ja? funker nok greit helt fra starten av, men passer nok best fra sånn 3-5 mnd kanskje eller noe sånt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Shokata skrev:

Hvis du er ute etter NonStop-seler, så har jeg både i str. 3 og 4. 
Den i str. 3 er den gamle typen universalsele, mens den i str. 4 er den som er avbildet.
Ble brukt som valpeseler her.
Meld meg ved interesse (jeg selger dem gjerne :) )

Jaa, sender pm ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...