Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor får jeg tak i tubular nylon webbing?


Recommended Posts

Jeg har lyst til å sy hundeleker med strikk, men jeg finner ikke tubular nylon webbing (vet ikke hva det heter på norsk). Noen som har peiling på hvor man kan bestille fra uten å måtte betale en fot og en arm i frakt? Evt. noen her inne som har i større kvanta som kunne tenkt seg å solgt meg noen meter? Bredde ca. 2,5 cm, gjerne i flere farger. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk diverse kabelstrømper hos biltema, jula og clas ohlson feks? Eller lokale elsjapper evt de som driver med bilstereo. Jeg vet ikke om det er akkurat det du er ute etter, eller om de er i den kvaliteten du ønsker, men det er det eneste jeg kommer på som er lett tilgjengelig. 

Endret av tillien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, tillien skrev:

Sjekk diverse kabelstrømper hos biltema, jula og clas ohlson feks? Eller lokale elsjapper evt de som driver med bilstereo. Jeg vet ikke om det er akkurat det du er ute etter, eller om de er i den kvaliteten du ønsker, men det er det eneste jeg kommer på som er lett tilgjengelig. 

Takk! Det skal jeg sjekke ut. Har ikke kommet på å se etter det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...