Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff Vestby og kommunene rundt


Lagnestam
 Share

Recommended Posts

Jeg har prøvd å finne valpetreff i Vestby, ev i kommunene rundt Vestby.?  Ikke så enkelt som jeg hadde håpet. Jeg å min fantastiske Basenji gutt på 5 månader hadde gjerne fått til valpe/hund treff noen ganger pr måned. Håper det er flere som ønsker sosialisere/miljøtrene sin familiemedlem på en positiv og hyggelige måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt i nærheten, men det er/var en hundepark på Kolbotn, om jeg ikke husker feil? Søk på fb. Bare vær veldig nøye med hvilke hunder hunden din får omgås og ikke la det bli ukritisk vill herjing med fremmede hunder som ikke er stabile.

Ellers er kanskje hundeklubber veien å gå, eller du kan ta kontakt med Antrozoologisenteret på Ås, kanskje de vet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er treninger hver mandag i vestby. Du finner det på facebook, gruppen heter "Mandagstrening i Vestby for hunder". Kanskje du kan høre der om noen vil møtes? Hvis ikke tror jeg de treningene er ganske fin trening for hunden :) Også er det hundepark i Drøbak, men vet ikke hvor mye hunder som pleier å være der, mulig det er en facebookgruppe for den og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...