Gå til innhold
Hundesonen.no

Slitesterk burmadrass


Recommended Posts

Kendra har blitt stor jente og tygger i stykker alt hun kommer over for tiden (heldigvis "bare" leker, tepper og puter - ingen store ting av verdi).

Nå har hun begynt å spise på teppene hun har i buret sitt, og jeg ser vi er nødt til å investere i en burmadrass for å forhåpentligvis få slutt på dette.

Til spørsmålet mitt: Finnes det en god, slitesterk burmadrass der ute som kan overleve Kendra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ingidano skrev:

Sett på mattene som felleskjøpet har?

Synes de er greie, men har du en som går inn for å ødelegge vil ikke disse holde heller.  

Takk for svar! 
Det er godt mulig de hadde funket, men det ser ikke ut til at de er på lager verken på nett eller i noen av butikkene deres, dessverre. Så da får vi ikke testet det. Men takk for forslaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SuperS skrev:

Takk for svar! 
Det er godt mulig de hadde funket, men det ser ikke ut til at de er på lager verken på nett eller i noen av butikkene deres, dessverre. Så da får vi ikke testet det. Men takk for forslaget!

Jeg har to HH matter til salgs, om du er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min spiste den Helly Hansen matta fra felleskjøpet etter to bruk ? Min bc er en ekstrem ødelegger, og han spiser det han ødelegger. Så nå har jeg ett saueskinn i bilburet. Han river jo ull av det men jeg tror ikke han spiser så mye av det, og jeg innbiller meg at litt ull i tarmen er bedre enn annet stoff og syntetiske materialer. Jeg har prøvd ALT, biabed, canelana, Helly Hansen, halm, håndduker, ullpledd, min egen ullgenser, Cæsar millan seng som skulle være veldig holdbar osv. Alt makulert ?? dyr bikkje?! Men saueskinnet har holdt en god stund nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lar tepper og puter være i fred, mens alt som ligner på madrass/seng får gjennomgå. Så han har egentlig bare en haug med puter og tepper som han krøller seg sammen i/på.

Edit: ser nå at deres tar tepper og puter også, leste tydeligvis litt raskt første gangen :huh:

Endret av trill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/13/2019 at 12:10 PM, simira skrev:

Disse wannabe biabedene fra Biltema kanskje?

Hun har allerede en ekte Biabed, men den måtte vi bare ta fra henne og legge i boden før den ble oppspist. Kanskje vi henter den opp igjen når hun blir litt eldre :rofl:

På 3/13/2019 at 12:16 PM, Ingidano skrev:

 

På 3/13/2019 at 2:19 PM, Poter skrev:

Jeg har to HH matter til salgs, om du er interessert?

 

På 3/13/2019 at 3:12 PM, roxie88 skrev:

Min spiste den Helly Hansen matta fra felleskjøpet etter to bruk ? Min bc er en ekstrem ødelegger, og han spiser det han ødelegger. Så nå har jeg ett saueskinn i bilburet. Han river jo ull av det men jeg tror ikke han spiser så mye av det, og jeg innbiller meg at litt ull i tarmen er bedre enn annet stoff og syntetiske materialer. Jeg har prøvd ALT, biabed, canelana, Helly Hansen, halm, håndduker, ullpledd, min egen ullgenser, Cæsar millan seng som skulle være veldig holdbar osv. Alt makulert ?? dyr bikkje?! Men saueskinnet har holdt en god stund nå ?

Hvis din spiser opp disse HH-mattene @roxie88, så gjør sikkert min det også :teehe:
 

 

På 3/13/2019 at 4:25 PM, trill skrev:

Vår lar tepper og puter være i fred, mens alt som ligner på madrass/seng får gjennomgå. Så han har egentlig bare en haug med puter og tepper som han krøller seg sammen i/på.

Edit: ser nå at deres tar tepper og puter også, leste tydeligvis litt raskt første gangen :huh:

Ja, dessverre - hun har hatt tepper liggende i buret den siste tiden, men de ryker med en gang, og hun spiser små biter med fleeceteppe. Jeg kjenner jeg ikke er så gira på så mye plast i magen hennes :thumbsdown: Skikkelig irriterende!

 

Løsningen de siste dagene har vært å legge et håndkle inn i buret (selvsagt fri for alle vaskelapper, for de er det sååå gøy å spise på!). Det ser ut til at det har gått greit, og jeg får ikke så dårlig samvittighet som hvis hun hadde lagt rett på underlaget uten noe. Nå får hun bare ha det så godt frem til jeg enten kommer over noe skikkelig bra, eller til hun blir moden nok til å ikke spise på alt :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...