Gå til innhold
Hundesonen.no

Skjelvinger del 2


chili
 Share

Recommended Posts

1 time siden, chili skrev:

Hei. Er det noen som har hund med epilepsi eller? Kan dere legge ut en video eller? Kanskje det er det hunden min har. Kan dere legge ut en video av et anfall viss dere har? :) 

Søk hund med epilepsi på youtube, så får du opp fullt av videoer.

Har selv hatt hund med epilepsi, og det var ikke akkurat skjelvinger han hadde ved anfall, mer kramper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hampus skrev:

Søk hund med epilepsi på youtube, så får du opp fullt av videoer.

Har selv hatt hund med epilepsi, og det var ikke akkurat skjelvinger han hadde ved anfall, mer kramper.

For det er noen som sir at det kan være vann i hode. Har du trua på det eller? Hun er i fin form og alt det der. Rekner med at hun hadde vist at hun hadde hatt vondt viss det var noe sånt. Er du ikkje enig i det eller? Er du enig i det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, chili said:

Det var ikkje meningen heller det. Bare spurte om du visste symptomene på vann i hjernen? 

Symptomene du tar opp både her og i andre tråder kan være alt fra normalt til symptom på sykdom. Hvis du begynner å lese om ulike sykdommer på nett vil du etterhvert kunne finne mange alvorlige sykdommer som har lignende symptomer, samtidig som det ikke er noen grunn til at hunden din nødvendigvis har noe av dette. En veterinær må vurdere sammenhengende alle symptomene hunden din har, og sikkert ta noen prøver, for å kunne si om den feiler noe.

Det kan godt være at hunden din har kreft, epilepsi, vannhode eller noe annet alvorlig, men det har ingen her mulighet til å si noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har cavalier får man høre mye rart fra mennesker som kanskje ikke vet annet om rasen enn fra en dokumentar eller to, så jeg ville ikke brydd meg så mye om hva "vanlige folk" måtte mene om helsa til hunden din. Skal man høre på alt man leser og alt folk sier blir man fort hypokonder på hundens vegne. Pust med magen og prøv å ikke tenk så mye på det, og la veterinæren gjøre en vurdering :) Hvis noe er galt får du vite det da, og får komme igang med behandling. Det løser ingenting å ta sorgene på forskudd ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, simira skrev:

Symptomene du tar opp både her og i andre tråder kan være alt fra normalt til symptom på sykdom. Hvis du begynner å lese om ulike sykdommer på nett vil du etterhvert kunne finne mange alvorlige sykdommer som har lignende symptomer, samtidig som det ikke er noen grunn til at hunden din nødvendigvis har noe av dette. En veterinær må vurdere sammenhengende alle symptomene hunden din har, og sikkert ta noen prøver, for å kunne si om den feiler noe.

Det kan godt være at hunden din har kreft, epilepsi, vannhode eller noe annet alvorlig, men det har ingen her mulighet til å si noe om.

Hva trur di du det kan være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, chili said:

Hva trur di du det kan være ?

Det har jeg ingen mulighet til å vurdere. Jeg har ikke sett hunden og jeg er ikke veterinær. Og alle svar du får av noen som hverken har sett hunden eller er veterinær er kun løse gjetninger.

Endret av simira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...