Gå til innhold
Hundesonen.no

Tipsenavn


Guest Piacava
 Share

Recommended Posts

Det er en liten blandig av cavalier og japansk spisshund. Har tenkt på Molly selv men så kom jeg på at det er et annet ord for MDMA? 

 

Nova var fint!

 

Har vurdert Bailey. Er vel hovedsaklig et guttenavn. Men syns det passa til begge kjønn. Men ble så usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Piacava skrev:

Det er en liten blandig av cavalier og japansk spisshund. Har tenkt på Molly selv men så kom jeg på at det er et annet ord for MDMA

 

Nova var fint!

 

Har vurdert Bailey. Er vel hovedsaklig et guttenavn. Men syns det passa til begge kjønn. Men ble så usikker.

Skal man holde på slik finner man aldri noe navn :innocent: man må slutte å tenke, og bare føle seg frem. Liker man ett navn og det føles rett, gå for det.

Flere navn er jo nøytrale navn, Billie på jente, Billy på gutt. Selv har jeg ei tispe som heter Ninja. Jeg bryr meg ikke noe om folk som synes navnene høres teite ut, de ligner på ditt og betyr datt. Jeg som skal leve med de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anooni skrev:

Skal man holde på slik finner man aldri noe navn :innocent: man må slutte å tenke, og bare føle seg frem. Liker man ett navn og det føles rett, gå for det.

Flere navn er jo nøytrale navn, Billie på jente, Billy på gutt. Selv har jeg ei tispe som heter Ninja. Jeg bryr meg ikke noe om folk som synes navnene høres teite ut, de ligner på ditt og betyr datt. Jeg som skal leve med de :D

Jepp :D Det jeg tenkte og. Og jeg bare falt HEEELT for Molly, og det samme gjorde mamma :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...