Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger fotomodeller i Trondheim


pippin
 Share

Recommended Posts

Hei alle! Jeg skal satse mer på hundefoto og trenger derfor å utvide porteføljen min! :)

Lurer på om det er noen der ute som er interessert i å stille opp for meg slik at jeg kan få flere bilder i galleriet mitt? Photoshooten er gratis og du får ganske mange bilder igjen fra den (så lenge resultatet blir bra). 

Jeg er på utkikk etter alle slags raser, og bilder, så turer i skog så vel som bymiljø fungerer kjempefint! 

Det er fint om hunden er lydig slik at vi kan kommandere i sitt, bli, ligg og hvis hunden kan noen ekstra triks kan vi prøve på det også! :) Jeg tar både portretter med og uten eier :)

På grunn av lys må photoshooten gjøres på morgen/dagtid! 

For eksempler se denne siden (hjemmesiden er under konstruksjon)

https://hannenor.wixsite.com/ookamidogphoto/cera

PM eller kommenter her om interessen er der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kan også stille opp. :) Pyreneisk gjeterhund og briardmix. De kan hverdagslydighet og litt småtriks som kan være kult å fotografere (rebounds, hoppe gjennom armer, vinke, hoppe opp på rygg, gå oppå føttene mine, sjenert ol.)

Ledig på dagtid f.o.m. neste uke. :)

 

Endret av Kristiin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutes ago, Tonje said:

Du kan godt få bruke en eller flere av mine. Frem til nyttår er jeg ofte ledig på dagtid :) 

Det hadde vært gøy! :)  Variasjon med raser er supert! :) Jeg har mye fri på dagtid for tiden jeg også. Hvis det er en dag som passer f.eks så er det bare å si fra! :) Ledig litt denne uken og neste uke regner jeg med. 

1 minute ago, Kristiin said:

Mine kan også stille opp. :) Pyreneisk gjeterhund og briardmix. De kan hverdagslydighet og litt småtriks som kan være kult å fotografere (rebounds, hoppe gjennom armer, vinke, hoppe opp på rygg, gå oppå føttene mine, sjenert ol.)

Ledig på dagtid f.o.m. neste uke. :)

 

Hadde også vært knall! :) Jeg kan nok noen dager neste uke hvis det skulle passe seg sånn! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, pippin skrev:

Det hadde vært gøy! :)  Variasjon med raser er supert! :) Jeg har mye fri på dagtid for tiden jeg også. Hvis det er en dag som passer f.eks så er det bare å si fra! :) Ledig litt denne uken og neste uke regner jeg med. 

Hadde også vært knall! :) Jeg kan nok noen dager neste uke hvis det skulle passe seg sånn! :) 

Så veldig mange triks kan de ikke skryte av da, men de kan "bli" og det hjelper jo litt :P Og sitt, stå osv.     

Kan godt ta en dag i neste uke. Mandag eller tirsdag feks?    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Tonje said:

Så veldig mange triks kan de ikke skryte av da, men de kan "bli" og det hjelper jo litt :P Og sitt, stå osv.     

Kan godt ta en dag i neste uke. Mandag eller tirsdag feks?    

Hehe ja det hjelper jo! Haha, så lenge vi bare kan stille de opp på litt forskjellige steder så fungerer det fint det. Siden jeg øver mest på portretter og ikke actionfoto så får vi mye ut av det :) Mandag f.eks. passer kjempefint :) Med mindre jeg plutselig blir innkalt på jobb, men det ser vi an :P  Hvor i Trondheim holder du til? Send gjerne PM :)

52 minutes ago, Malamuten said:

Vi kan sikkert få til noe på dagtid hverdager. ?

Supert! :) Jeg er ledig denne uken og sikkert en del neste uke regner jeg med :D  Hvilke raser hadde du igjen? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutes ago, pippin said:

 

Supert! :) Jeg er ledig denne uken og sikkert en del neste uke regner jeg med :D  Hvilke raser hadde du igjen? :) 

Hollender ? jeg er litt usikker på resten av uka enda, men vi får  nok til noe enten torsdag eller fredag. Evt neste uke. ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Malamuten said:

Hollender ? jeg er litt usikker på resten av uka enda, men vi får  nok til noe enten torsdag eller fredag. Evt neste uke. ?

 

Ah da får jeg hilst på den rasen også! :wub: Men ja, vi kan jo se an torsdag eller fredag eventuelt da, og så ser vi an etterhvert som dagen kommer?  Hvis ikke neste uke ja :) Kan jo bare holder på kontakten. Foreløpig kan jeg torsdag og fredag denne uken ihvertfall :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, pippin said:

Ah da får jeg hilst på den rasen også! :wub: Men ja, vi kan jo se an torsdag eller fredag eventuelt da, og så ser vi an etterhvert som dagen kommer?  Hvis ikke neste uke ja :) Kan jo bare holder på kontakten. Foreløpig kan jeg torsdag og fredag denne uken ihvertfall :)

 

Ser ut som både torsdag og fredag er ledig. Og vi kan jo slenge oss sammen alle 3 om det er lettere enn hver for seg. Så tar vi jo bare ut hunder etter tur. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.11.2018 at 10:15 PM, pippin said:

For eksempler se denne siden (hjemmesiden er under konstruksjon)

https://hannenor.wixsite.com/ookamidogphoto/cera

PM eller kommenter her om interessen er der :) 

Å herregud så fine bilder :wub: Håper vi får det til neste uke, jeg har så lyst på slike fine bilder av jentene mine :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/3/2018 at 7:20 PM, MegaMarie said:

Å herregud så fine bilder :wub: Håper vi får det til neste uke, jeg har så lyst på slike fine bilder av jentene mine :ahappy:

Tusen takk! <3 Det håper jeg også! :) En dag jobben plutselig ikke ringer meg! :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
On 2/1/2019 at 11:56 PM, Malamuten said:

Vi kan godt prøve igjen en dag ?

Det kan vi gjerne! Snø begynner å bli litt kjedelig (jeg vil ha flere farger og mykere lys :P ) men pelslingene dine er kjempefine i pelsen mtp farge osv. Kanskje vi kan prøve nå i vinter og senere til våren også :) Mulig jeg kan noe nå til uka :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...