Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger fotomodeller i Trondheim

Recommended Posts

Hei alle! Jeg skal satse mer på hundefoto og trenger derfor å utvide porteføljen min! :)

Lurer på om det er noen der ute som er interessert i å stille opp for meg slik at jeg kan få flere bilder i galleriet mitt? Photoshooten er gratis og du får ganske mange bilder igjen fra den (så lenge resultatet blir bra). 

Jeg er på utkikk etter alle slags raser, og bilder, så turer i skog så vel som bymiljø fungerer kjempefint! 

Det er fint om hunden er lydig slik at vi kan kommandere i sitt, bli, ligg og hvis hunden kan noen ekstra triks kan vi prøve på det også! :) Jeg tar både portretter med og uten eier :)

På grunn av lys må photoshooten gjøres på morgen/dagtid! 

For eksempler se denne siden (hjemmesiden er under konstruksjon)

https://hannenor.wixsite.com/ookamidogphoto/cera

PM eller kommenter her om interessen er der :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan godt få bruke en eller flere av mine. Frem til nyttår er jeg ofte ledig på dagtid :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine kan også stille opp. :) Pyreneisk gjeterhund og briardmix. De kan hverdagslydighet og litt småtriks som kan være kult å fotografere (rebounds, hoppe gjennom armer, vinke, hoppe opp på rygg, gå oppå føttene mine, sjenert ol.)

Ledig på dagtid f.o.m. neste uke. :)

Endret av Kristiin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
38 minutes ago, Tonje said:

Du kan godt få bruke en eller flere av mine. Frem til nyttår er jeg ofte ledig på dagtid :) 

Det hadde vært gøy! :)  Variasjon med raser er supert! :) Jeg har mye fri på dagtid for tiden jeg også. Hvis det er en dag som passer f.eks så er det bare å si fra! :) Ledig litt denne uken og neste uke regner jeg med. 

1 minute ago, Kristiin said:

Mine kan også stille opp. :) Pyreneisk gjeterhund og briardmix. De kan hverdagslydighet og litt småtriks som kan være kult å fotografere (rebounds, hoppe gjennom armer, vinke, hoppe opp på rygg, gå oppå føttene mine, sjenert ol.)

Ledig på dagtid f.o.m. neste uke. :)

Hadde også vært knall! :) Jeg kan nok noen dager neste uke hvis det skulle passe seg sånn! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, pippin skrev:

Det hadde vært gøy! :)  Variasjon med raser er supert! :) Jeg har mye fri på dagtid for tiden jeg også. Hvis det er en dag som passer f.eks så er det bare å si fra! :) Ledig litt denne uken og neste uke regner jeg med. 

Hadde også vært knall! :) Jeg kan nok noen dager neste uke hvis det skulle passe seg sånn! :) 

Så veldig mange triks kan de ikke skryte av da, men de kan "bli" og det hjelper jo litt :P Og sitt, stå osv.     

Kan godt ta en dag i neste uke. Mandag eller tirsdag feks?    

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
2 hours ago, Tonje said:

Så veldig mange triks kan de ikke skryte av da, men de kan "bli" og det hjelper jo litt :P Og sitt, stå osv.     

Kan godt ta en dag i neste uke. Mandag eller tirsdag feks?    

Hehe ja det hjelper jo! Haha, så lenge vi bare kan stille de opp på litt forskjellige steder så fungerer det fint det. Siden jeg øver mest på portretter og ikke actionfoto så får vi mye ut av det :) Mandag f.eks. passer kjempefint :) Med mindre jeg plutselig blir innkalt på jobb, men det ser vi an :P  Hvor i Trondheim holder du til? Send gjerne PM :)

52 minutes ago, Malamuten said:

Vi kan sikkert få til noe på dagtid hverdager. 😊

Supert! :) Jeg er ledig denne uken og sikkert en del neste uke regner jeg med :D  Hvilke raser hadde du igjen? :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
54 minutes ago, pippin said:

Supert! :) Jeg er ledig denne uken og sikkert en del neste uke regner jeg med :D  Hvilke raser hadde du igjen? :) 

Hollender 😊 jeg er litt usikker på resten av uka enda, men vi får  nok til noe enten torsdag eller fredag. Evt neste uke. 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Malamuten said:

Hollender 😊 jeg er litt usikker på resten av uka enda, men vi får  nok til noe enten torsdag eller fredag. Evt neste uke. 😊

Ah da får jeg hilst på den rasen også! :wub: Men ja, vi kan jo se an torsdag eller fredag eventuelt da, og så ser vi an etterhvert som dagen kommer?  Hvis ikke neste uke ja :) Kan jo bare holder på kontakten. Foreløpig kan jeg torsdag og fredag denne uken ihvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
49 minutter siden, Kristiin skrev:

Sender deg en PM. :)

Jeg kan evt henge meg på samtidig som Tonje eller  Malamuten om det passer deg bedre også. :)

Ja, vi er åpne for samkjøring vi også hvis det blir lettere for deg, @pippin :) 

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 hours ago, pippin said:

Ah da får jeg hilst på den rasen også! :wub: Men ja, vi kan jo se an torsdag eller fredag eventuelt da, og så ser vi an etterhvert som dagen kommer?  Hvis ikke neste uke ja :) Kan jo bare holder på kontakten. Foreløpig kan jeg torsdag og fredag denne uken ihvertfall :)

Ser ut som både torsdag og fredag er ledig. Og vi kan jo slenge oss sammen alle 3 om det er lettere enn hver for seg. Så tar vi jo bare ut hunder etter tur. 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 26.11.2018 at 10:15 PM, pippin said:

For eksempler se denne siden (hjemmesiden er under konstruksjon)

https://hannenor.wixsite.com/ookamidogphoto/cera

PM eller kommenter her om interessen er der :) 

Å herregud så fine bilder :wub: Håper vi får det til neste uke, jeg har så lyst på slike fine bilder av jentene mine :ahappy:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 12/3/2018 at 7:20 PM, MegaMarie said:

Å herregud så fine bilder :wub: Håper vi får det til neste uke, jeg har så lyst på slike fine bilder av jentene mine :ahappy:

Tusen takk! <3 Det håper jeg også! :) En dag jobben plutselig ikke ringer meg! :P 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har fått fast jobb og kommet på plass i en god leilighet (som riktignok er svindyr i forhold til størrelse). Trives fortsatt dårlig som singel og hundeløs, men håper det går seg til. Har liksom ikke så mye tid til overs til å finne ut av hobbyer, jobber fortsatt med å bli vant til tre-skift og stadige bytter av døgnrytme. Har fått mye mer tid til nerden i meg da, begynt å se filmer og lese bøker igjen! Uno har det heldigvis veldig bra, han og familien han kom til har knytta seg til hverandre og han er blitt en god familiehund for dem. Det er jeg veldig glad for
    • Full dekning, men laveste egenandel på schäfer koster 13 336,- i året, altså ca. 1100,- i mnd. hos Agria. Det synes jeg er veldig dyrt, så jeg har valgt en billigere forsikring. Nå betaler jeg ca. 1000,- i mnd. for alle tre. Whippetene er betydelig billigere å forsikre, og setter heller av ekstra på buffer.
    • Jeg og samboer har satt opp og pynta juletre, vårt første juletre hjemme hos oss selv. Har alltid feiret jula borte, så det er først nå det passet med å ha eget tre. Det er nesten litt rørende   
    • Dyrt kommer an på øyet som ser, men på ulvehunden med god dekning var det dr**dyrt. Slik ca en tusenlapp i måneden på ham. Og da dekte det ingenting når jeg måtte avlive ham fordi jeg bestemte at nok var nok og ikke ville prøve medisinering først. Det var ikke dyrevernmessig nok for dem, men absolutt for hunden.
    • -Jeg har flytta hjem igjen og endelig fått meg jobb. - Ikke fått kjøpt bolig, men det ser ut som det løser seg til neste år. -Jeg fikk valp, som nå snart er 1 år gammel og en utrolig herlig hund som jeg har blitt så glad i. Drømmerasen er funnet Det som ikke ble slik som jeg tenkte var bla tidspunktet for da vi flyttet hjem. Planen var å få jobb først, men pga sykdom hos nært familiemedlem, som lenge fremsto som alvorlig, flyttet vi uten å ha noe å gå til. Jeg dreit i alt, ville bare hjem og ha tid sammen med vedkommende dersom det skulle gå den gale veien. Sånt setter ting i perspektiv. Det gikk heldigvis bra da!   Til neste år skal jeg; - Kjøpe egen bolig, med hage!  - Få fast jobb (fått vikariat i et halvt år nå) - Starte kl.1 med Skoj og jobbe mot at han skal bli en god lydighetshund - Bruke mer tid sammen med besta. - Få opp formen enda mer og bli bedre på ski.  
  • Nylig opprettede emner