Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp på 11 mnd spist aluminiumsfolie


Eliza
 Share

Recommended Posts

Denne dumme matglupske ( men veldig fine selvfølgelig) valpen min klarte å få tak i  en ganske grei str med aluminiumsfolie på tur i dag. Misstenker noen som har krøllet sammen kebab innpakning og kastet fra seg på bakken :sint_01:

Jeg fikk tak i biter av det men på langt nær alt og en klump på kanskje 1-2 cm diameter med tettpakket aluminiumsfolie klarte hun da å få i seg ( tror jeg, mørkt ute og helt umulig å være helt sikker) 

Dette er en pomeranian på 1,9 kg så klumpen blir jo da stor til en så liten kropp..

hva gjør jeg nå? Bare vente og se om det løser seg av seg selv og kommer ut igjen? Og dersom hun kaster opp eller blir helt forstoppet så dra til dyrlegen? Noen tips? 

Helt bekymret og samtidig mektig irritert på idioter som forsøpler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, foreløpig har det gått fint, ingen oppkast og normal avføring til morgenen i dag, men det tar vel ett døgn for maten å passere igjennom så om 1 dag eller 2 vet jeg vel mer om hvordan dette har gått. Skal prøve å gi litt asparges etter jobb i dag, skader jo ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...