Gå til innhold
Hundesonen.no

Har det klikka for’n?


Kristin_nord
 Share

Recommended Posts

Bustern, mannen i mitt liv - eller også en kastrert hannkatt på 8 år. 

Han har siden i vår hatt sine stunder, dvs han rir. På pledd, puter og tærne mine ? han blir desperat og mjauer og prøver å få oppmerksomhet. Har prøvd å avlede han fra det, men det er ikke mulig. 

Det skjer når han skal legge seg, altså når han tøver rundt og «lager» seg liggeplass. 

Er det noen som vet årsaken tll det? Jeg har hatt mange katter, men ingen som driver sånn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2018 at 12:54 AM, Kristin_nord skrev:

Bustern, mannen i mitt liv - eller også en kastrert hannkatt på 8 år. 

Han har siden i vår hatt sine stunder, dvs han rir. På pledd, puter og tærne mine ? han blir desperat og mjauer og prøver å få oppmerksomhet. Har prøvd å avlede han fra det, men det er ikke mulig. 

Det skjer når han skal legge seg, altså når han tøver rundt og «lager» seg liggeplass. 

Er det noen som vet årsaken tll det? Jeg har hatt mange katter, men ingen som driver sånn ?

Er det en utekatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kristin_nord skrev:

@Söring, du må virkelig utdype. Jeg venter i spenning?

Haha! Nei altså, jeg har ikke peiling på hva som er galt med katten din ?
Min katt var innekatt i 6 år, før han nå nylig ble utekatt. Den tiden han var innekatt gjorde han noe som minner meg om det du beskriver 
:blink: Min var riktignok understimulert, og trengte å lufte hodet litt for å bli litt normal, men det ser jo ikke ut til å være problemet hos din katt. 

Det er ikke så lett å forstå seg på disse søte små ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Söring skrev:

Haha! Nei altså, jeg har ikke peiling på hva som er galt med katten din ?
Min katt var innekatt i 6 år, før han nå nylig ble utekatt. Den tiden han var innekatt gjorde han noe som minner meg om det du beskriver 
:blink: Min var riktignok understimulert, og trengte å lufte hodet litt for å bli litt normal, men det ser jo ikke ut til å være problemet hos din katt. 

Det er ikke så lett å forstå seg på disse søte små ?

Søren og, trodde du hadde en god fasit ?

han styrer stort sett livet selv og kommer hjem for å sove. Hva han driver med ute vet jeg ikke, annet enn at han går langt da jeg har observert han langt hjemmefra :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...