Gå til innhold
Hundesonen.no

Kvinne dømt til døden for blasfemi frikjent

Recommended Posts

Det er jo strålende da at vi her i Europa med vår velfungerende samfunnstruktur importerer tusenvis av folk fra dysfunksjonelle land som krever at vi skal tilpasse oss deres skikker..

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• I går brukte vi dagen på Dogs4All. Fikk en hel masse gratis fôrprøver, så nå skal det sjekkes ut hva hundene faktisk liker.
      Vant en fôrsekk også, noe som var meget koselig (siden jeg aldri pleier å vinne noe som helst  ). 
      Hundene var flinke inne i hallene, og sov godt og grundig da vi kom hjem, men de lada fort batteriene.
      Jeg var nok langt mer sliten enn dem da jeg slokna i går kveld (jeg har ikke innebygd hurtiglader  ). Starta dagen med å våkne hele tre timer senere enn i går  
      Labba ut på lang morgentur (6 km-ish), siden vi var ca alene i verden. 
      Alltid godt å subbe rundt i skogen tidlig på morgenen, før resten av verden melder sin ankomst.  I dag skal vi bare slappe av (frem til hovedturen i ettermiddag/kveld) og nyte at det er helg! 
    • Glad valpemamma i dag, vi sov fra elleve i går kveld til vekkerklokka ringte halv ni 😍 Hadde nesten glemt hvordan det føles å våkne uthvilt 🙈 Det er skikkelig drittvær ute, så nå skal vi prøve oss ut en liten tur, men jeg tror det blir mentaltrening og rasing inne i ridehallen i dag!
    • Ingen kan spå fremtiden, ergo vil uforutsette endringer i folks liv kunne påvirke mulighetene til å ha det hundeholdet de mener hunden fortjener. 
      Mange har lagt mye tid (og penger) i hundene sine, og en del av dem selges/omplasseres med alt utstyr og videreført forsikring, helsesjekker i boks m.m.
      Andre igjen selges billig, eller gis bort, ofte uten noe som helst (og er du heldig får du vite den egentlige grunnen til omplasseringen). 
      Det finnes plenty billige/gratis hunder, så man kan jo bare bla seg forbi de som ikke passer lommeboka, eller som føles feilpriset. 
      Jeg ville forventa et og annet om hunden kosta 10.000, men det er ikke sikkert jeg forventer det samme som andre. 
      Det er ingen fasit på dette, men mulighetene til å få seg gratis hund er absolutt til stede (men da er det ikke sikkert man får hund med papirer etc.)

• Tror du misforstår. En time aktivitet MÅ ikke være tur eller trening på hundeklubb. Det kan også være å bli med familien på ting osv. 
      Jeg leser innlegget til Tonje på en helt annen måte enn deg.
      Men en time er virkelig et minimum av hva man bør gidde og prioritere. 
      Og har man ikke tid til å være med hunden i en time om dagen, så bør man revurdere. 
    • Det er vel ingen som er for VEDDEløpet? Men forbudet gjelder greyhoundracing punkt. 
  • Nylig opprettede emner