Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Hvilken rase er dette?

Recommended Posts

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Hun er ikke vant til bestemte rutiner, og maser aldri. Hun legger seg når sistemann legger seg,og det er som regel i 01-02 tiden. Hun står opp når vi står opp.  Ellers går hun runder om natta og passer på at alle har det bra. Er jentungen hjemme som sover nede, ligger hun mye nede i gangen, med noen turer opp til oss og ned igjen, ellers ligger hun mest oppe på rommet med oss. 
    • Hun er 2014-modell, glad og energisk og i god form som alltid.  Hun er ikke sterilisert, har ikke vært drektig og har ikke hatt kull.  Hadde innbilt drektighet ved forrige løpetid. Fikk galastop og ble veldig dårlig, hyperventilerte. Sluttet med den og hun ble seg selv igjen.  Løpetid er 3 mnd etter skjema. Forhørte meg med veterinær for en måned siden, som mente at det er bare å se det an så lenge hun er i god allmenntilstand. Løpetid var i starten av september.  I går fant jeg en hard kul under og ved siden av den bakerste patten hennes. Den er under 2 cm. Det virker ikke som at den er vond. Jeg klemte litt på den og hun holdt på å sovne i fanget til mannen min. Det virker som at den er bevegelig.  Jeg vet ikke om dette med uteblitt løpetid har en sammenheng med at det plutselig dukker opp en kul(?) , og er jo klar over at dette kan være alt fra helt ufarlig til kreft med eller uten spredning. Grøss.. Jeg har selvfølgelig googlet.. Jeg ringer veterinæren klokken 08 i morgen.  Noen råd, ord, tips eller tanker?  Jeg er ganske nervøs, sier ingenting til 12-åringen som forguder hunden (det gjør vi forsåvidt alle) og håper virkelig at dette bare er en bagatell. 
    • Det er ingen egen oversikt over valpeshow. Det arrangeres ofte i forbindelse med andre konkurranser og utstillinger, så man må bare følge med på annonsene.
    • Hvor finner jeg oversikten over alle valpeshowene? Link? Jeg fant noen på Facebook som ikke dukka opp på Nkk sine utstilling sider.
    • Har ei venninne som akkurat har flytta til Brummundal, og som da trenger en ny dyreklinikk å forholde seg til.  Noen som har no anbefalinger? De har ei tispe som skal steriliseres i løpet av sommeren, så de må være gode på flere områder enn at de er hyggelige og greie ved vanlige standardbesøk..
  • Nylig opprettede emner