Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Sirkus- gøy for barna..

Recommended Posts

Heldigvis kjempes det stadig for sirkus uten "eksotiske" dyr og verdig behandling av domestiserte dyr. Det er vel få (om noen?) norske sirkus som har noe særlig dyr utenom hester, hunder og geiter lengre?

http://www.merano.no/

Søker man på norske sirkus kommer bl.a denne siden opp. Kan dog ikke se noen dato noe sted men under årets program ligger det både elefanter og kameler bl.a.

Uppsan..ser at det står 2014 på forsiden.. 

Edited by QUEST

De "la ned" for et par år siden, og Agora og Arnardo er vel de eneste store norske igjen, og som trekkes fram av dyrebeskyttelsen som gode eksempler.

59 minutes ago, simira said:

De "la ned" for et par år siden, og Agora og Arnardo er vel de eneste store norske igjen, og som trekkes fram av dyrebeskyttelsen som gode eksempler.

Hvor har du lest dette? Jeg har selv gang på gang lest at div norske dyrevern har anmeldt Arnardo for dyremishandling. 

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen
Just now, Stjerneskinn said:

Hvor har du lest dette? Jeg har selv gang på gang lest at div norske dyrevern har anmeldt Arnardo for dyremishandling. 

I nyere tid? Det er ikke SÅ lenge siden både de og Agora kuttet ut de eksotiske dyrene...? Jeg finner ikke igjen artikkelen, skal lete litt mer senere.