Gå til innhold
Hundesonen.no

Björkis nettbutikk


yurij
 Share

Recommended Posts

Det hadde vært interessant å høre, de er jo null interesserte i å svare meg eller selge noe til meg... Så jeg gikk over til MR-koppel. Virket ikke akkurat blid som ei sol hun der heller, men hun svarte i det minste, og trakk fra den svenske momsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun svarer ganske raskt, men hun virket litt frekk på mail til meg, og litt "kostbar" og vanskelig. Og så insisterte hun på at halsmålene mine var feil, og jeg stolte på henne (det var ikke bare en cm eller to, det var mange cm forskjell), og selene ble altfor store i halsåpningen, men det ser ut til å ha gått greit siden selen ligger så bra ellers på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Frida og fuglehundene said:

Ja, hun svarer ganske raskt, men hun virket litt frekk på mail til meg, og litt "kostbar" og vanskelig. Og så insisterte hun på at halsmålene mine var feil, og jeg stolte på henne (det var ikke bare en cm eller to, det var mange cm forskjell), og selene ble altfor store i halsåpningen, men det ser ut til å ha gått greit siden selen ligger så bra ellers på kroppen.

Det  var det samme som skjedde med meg da jeg kjøpte sele på mål der. Ikke bare var den for stor, men den var også skjev. Og det var IKKE deres feil. mente de.. Jeg endte med å sy den om selv, og er kjempe fornøyd med den, men kjøper nok ikke en til der nei :(

Endret av AussieAllTheWay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AussieAllTheWay skrev:

Det  var det samme som skjedde med meg da jeg kjøpte sele på mål der. Ikke bare var den for stor, men den var også skjev. Og det var IKKE deres feil... Jeg endte med å sy den om selv, og er kjempe fornøyd med den, men kjøper nok ikke en til der nei :(

Ah, det var dumt! Min ble for stor for jeg lot meg overtale av henne, den hadde nok sittet helt perfekt om jeg bare hadde gått for det jeg faktisk målte på hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, yurij skrev:

Hvor lang tid tok det fra bestilling til du fikk svar og fra svar til du hadde greiene ? Fikk du varene med eller uten dobbel moms? 

Tror jeg fikk svare dagen etter, og selene kom vell etter 4-5 dager. Men jeg sendte til Sverige for å unngå toll, så tok hun de med til meg. :)

Dobbel moms? Tror ikke det? Selene ble ganske billige. 

Dette var våren 2017 

 

Edit: Hun - som i ei jeg kjenner i Sverige jeg sendte til. 

Endret av Kristiin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kristiin skrev:

Tror jeg fikk svare dagen etter, og selene kom vell etter 4-5 dager. Men jeg sendte til Sverige for å unngå toll, så tok hun de med til meg. :)

Dobbel moms? Tror ikke det? Selene ble ganske billige. 

Dette var våren 2017 

 

Edit: Hun - som i ei jeg kjenner i Sverige jeg sendte til. 

Ok, så hverken bestillingen eller varen skulle ut av landet? Tror jeg safer med Jami Hundsport og sjanser på at de klarer treffe på fargen :D Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, yurij skrev:

Ok, så hverken bestillingen eller varen skulle ut av landet? Tror jeg safer med Jami Hundsport og sjanser på at de klarer treffe på fargen :D Takk for svar

Nei, jeg sendte til svensk adresse, så varen ble sendt innlands. Men har bestilt fra andre butikker i Sverige, og jeg har hadd varene innen en uke. Blant annet dogmania. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kristiin skrev:

Nei, jeg sendte til svensk adresse, så varen ble sendt innlands. Men har bestilt fra andre butikker i Sverige, og jeg har hadd varene innen en uke. Blant annet dogmania. :)

 

Björkis har vært litt vanskelige :D Det har tatt flere uker å få svar  og deretter å få varene + at de har lagt på dobbel moms så greiene har blitt skitdyre i slutenden. Når man skal bestille til Norge må man maile bestilling , vente på svar etc og det har tatt flere uker tidligere. Jami er billige og effektive men bommer av og til på farge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...