Jump to content
Hundesonen.no

Valpegjengen 2019

Recommended Posts

Akkurat nå, Artemis skrev:

Valp

Nei, prøver ikke å finne navn på noen spesiell bokstav.

Så fin!! Svart din også 😍

Just now, Sofie & Aska said:

Så fin!! Svart din også 😍

Ja, ble svart denne gangen. Han jeg har fra før av er jo ganske mørk(svart med litt lys farge på benene), så tenkte kanskje at jeg skulle gå for en grå, men tilfeldighetene rår. 😛 

Her har frøkna blitt ni uker i dag, og dagene består av korte skogsturer, innføring av tisserutiner (som vi har blitt ganske gode på), veksling mellom lek og soving, litt enkel lydighet og litt tvungen ro innimellom 😂 og litt trassing 😂. Det er faktisk 13 år siden sist jeg hadde så ung valp, så jeg kjenner jeg blir litt usikker på hvor mye aktivitet hun trenger, men føler vi har finni sånn nogen lunde balanse. 

BDE33731-8B78-4D4D-9E78-ADB1C6B7AB24.thumb.jpeg.a45cb9636e40568ff7076f14c6b1b11d.jpeg

• Like 17

39 minutes ago, jma said:

Her har frøkna blitt ni uker i dag, og dagene består av korte skogsturer, innføring av tisserutiner (som vi har blitt ganske gode på), veksling mellom lek og soving, litt enkel lydighet og litt tvungen ro innimellom 😂 og litt trassing 😂. Det er faktisk 13 år siden sist jeg hadde så ung valp, så jeg kjenner jeg blir litt usikker på hvor mye aktivitet hun trenger, men føler vi har finni sånn nogen lunde balanse. 

BDE33731-8B78-4D4D-9E78-ADB1C6B7AB24.thumb.jpeg.a45cb9636e40568ff7076f14c6b1b11d.jpeg

:wub: :wub: :wub: 

Så utrolig søt! 😍

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen

Set ut som valp kom fortere enn forventa likevel. Om alt går etter planen henter vi en hannvalp til pinsehelga 😍

• Like 15

Endelig kan jeg også være med i valpetråd:D Jeg og gubben drar nordover i slutten av juni og henter en bretonhann. Vi gleder oss noe fryktelig:wub:

• Like 11

Gratulerer.

Jeg er så valpesyk. Selv om jeg akkurat pratet i telefonen med noen som just hadde fått seg valp.. og ho hadde startet dagen med å tråkke i tiss og bæsj, fått en pote med bæsj i munnen- og tenner som hadde bitt stortåa til blods😂

• Haha 1

Stolt av lille flinke Filip som jeg henta på søndag. Han legger seg til å sove med en gang vi legger oss, og er klar for dagen når jeg sier god morgen. Sover rolig hele natta😍

• Like 6

13 timer siden, Artemis skrev:

Hils på Bror :) 

47799092611_316bae1c88_b.jpg

Meg akkurat nå: :wub: :wub: :wub:

Så herlig 🥰 Grattis 😊

• Like 1

23 timer siden, Artemis skrev:

Hils på Bror :) 

47799092611_316bae1c88_b.jpg

Meg akkurat nå: :wub: :wub: :wub:

Gratulerer!! Nydelig gutt! Kos deg masse med han!

• Like 1

Blir valp her til sommeren. Det vil si, den skal bo hos min søster med familie. Men litt vår også (være med mannen på jakt etterhvert).

Basset fauve de bretagne.

• Like 3

Valp i august . Det blir skummelt å få en så ung valp, aldri prøvd :) Aner ikke hvordan jeg skal sikre den ute i starten og kjenner jeg gruer meg litt .  Er avhengig av at det kommer tispe men mor var til røntgen og det var så mange valper at veterinæren ikke klarte telle ( gjettet 12) så det kan jo ikke være 12 hanner. Min hanne som er brukt så egentlig gøy. Men skummelt https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=146936379

• Like 5

Inspirert av @Sofie & Aska så har jeg også tatt bilde av valpen med utstyret han skal bruke som voksen. Satser på at han vokser inn i det. 😂

Valp

Valp 2

😂

• Like 18
  • Haha 2

Her er valpen blitt over 4 mnd og litt over 15 kg. Hun er akkurat sånn jeg håpa på 🥰 

3BC8B377-E6FE-43D1-A0F9-CFC9010FA785.thumb.jpeg.f5913d8795ad81e66902a02fa6a295d9.jpeg

1AEA4BA9-4F49-456A-8A8C-2F60A3221E46.thumb.jpeg.9fdaec15d07c4af51bc5e9ac5237fc3f.jpeg

• Like 7

På 5/11/2019 at 9:08 AM, yurij skrev:

Valp i august . Det blir skummelt å få en så ung valp, aldri prøvd :) Aner ikke hvordan jeg skal sikre den ute i starten og kjenner jeg gruer meg litt .  Er avhengig av at det kommer tispe men mor var til røntgen og det var så mange valper at veterinæren ikke klarte telle ( gjettet 12) så det kan jo ikke være 12 hanner. Min hanne som er brukt så egentlig gøy. Men skummelt https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=146936379

6 uker ❤️ Aria 

DSC04027.JPG

DSC04162.JPG

• Like 7

18 minutter siden, yurij skrev:

6 uker ❤️ Aria 

DSC04027.JPG

DSC04162.JPG

Ååå så nydelig. Borzoi valp er så søte da ❤️ gratulerer. 

Jeg fikk ny valp høsten 2018, 9 mnd. gammel måtte den avlives pga. stor grad av HD og smerter. Skaffet meg en ny valp rett etterpå.  Han heter Sjarm og er en tricolore langhåret collie :)Sjarm.thumb.jpg.00ca30fd056815ca6c66a71980443fea.jpg

• Like 8

På ‎5‎/‎20‎/‎2019 at 10:57 AM, hauklander skrev:

Endelig blir det valp på oss!! De ble født i forrige uke, så i starten av juli skal vi hente hjem en liten tispe 😊

Hva slags rase skal du ha?

På ‎4‎/‎24‎/‎2019 at 1:13 PM, Miffen skrev:

Vanskelig valg her. Vi har snakket mye med en oppdretter jeg liker veldig godt. Hundene er fine og både helse, utstillingsresultater og gemytt er bra. Eneste er at det er uventet når de skal ha kull. Planen har vært i år, men virker ikke som de var planlagt kombinasjon engang. Denne oppdretterr  har tilbudt oss å få låne en hund på turer i sommer for å kjenne hvordan det er. Og har jo sagt jeg skal ha valp av denne oppdretteren.

Så er det en annen oppdretter som skal ha parring nå. Utrolig fine hunder, flott helse. Oppdretter har holdt på lenge, kjempegode utstillingsresultater og er veldig opptatt av helse. Liker veldig godt hundene til denne oppdrettere, og har jo veldig lyst på en herfra.

Har liksom blitt litt venn med første oppdretter og. 😅

Hei, hvordan ble det? Jeg har vært den som har valg bort den oppdretter som jeg har møtt og kjent best da det ikke har blitt valper etter planen. Er fornøyd med den siste oppdretteren i alle fall :)

Min 2019-valp 😍 Flokkens 4 malamute. En herlig liten fyr! 

670085E3-D220-41EC-B132-7E015D709AF7.jpeg

• Like 13

Forumet fortsetter under annonsen