Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken treningsvest har du?


Midas
 Share

Recommended Posts

Jeg har hatt tre hurtta treningsvester og egentlig vært fornøyd med de. Den ene har brodert Midas på ryggen og er litt sentimental å bruke, og den andre er helt gått opp i alle liminger og sømmer nå, så jeg må nok kjøpe ny etterhvert her. Hvilken treningsvest har dere og hvorfor liker dere den?

Det er liker med hurtta er at de ikke er stive og at det er god plass i lommene pluss at jeg kan ta ut lommene på den ene. Den er lett i stoffet. Jeg føler mange er så stive og at man må ha tre størrelser for stor for å få plass til leker i rygglomma. 

Hva anbefaler dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Helsitar-vest jeg digger. Har hatt HST(?), Hurtta og en annen tidligere. Lommene går på utsiden av omkretsen, ergo passer den godt uten å måtte ha tre nummer for stor. Gode lommer, inkluder glidelåslommene, godt, holdbart stoff. Flere fargevalg, godt strikk/stramming både i liv og på hofter, samt ikke svindyr. Glidelåsen har også holdt tross mye påkjenninger.

Som minus kan den bli litt klam om været er klamt/kokvarmt.

B41894EF-C0BF-477D-87E2-9CBDCBA0480F.thumb.jpeg.4ab1bcf8bb04b10415a51323033a2378.jpeg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gappay og canelana hundeførerjakke. Ellers har jeg brukt helsistar treningsbelte, men kjøpte nylig et nytt fra Janni Freeborn(kan finnes på facebook), som syr for hånd i god kvalitet. Vurderer å kjøpe Arrak sin treningsvest også, men det blir nok mest til turbruk, da den ikke har så store lommer. Har hatt hurtta sin før, men er ikke fornøyd med den. Glidelåsen på lommene røk fort.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor selger de helsitar da? Finner det ikke på noen norske når jeg googler. Jeg vil ikke ha sånn belte, liker mye bedre vest. Nå har jeg en valp som plutselig henger i en arm eller klær etter tennene ved for heftig belønning og da kan jeg ikke ha sånt tynt stoff som det er i hurtta sin ene hvertfall ? 

Endret av Midas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Helsitar sin agilityvest, og er storfornøyd med den. Ble kjøpt i norsk nettbutikk for kanskje 2-3 år siden? Finner heller ikke i norsk butikk lenger, men en av elevene mine kjøpte nylig både vest og treningslommer direkte fra Helsitar sine nettsider ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har treningsvester fra div merker, gappay, hurrta, arrak og canelana. Valget faller på canelana sin av disse. Når det er varmt, bruker jeg treningsskjørtet fra canelana ( det har større lommer enn det jeg hadde før).
Hva som er best, kommer helt an på hva du liker. Jeg liker de vestene som ikke er stive, og som har stretch i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Arrak sin treningsvest og er veldig fornøyd med den! Nå har jeg akkurat bestilt treningsbelte fra Helsitar også. Er veldig spent på det :) 

Må innrømme at jeg har veldig lyst på canela hundførerjakke også, de ser helt supre ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg har havnet på Bende både i vest og treningskjørt, den er i glatt stoff som gjør at belønninger(leker) ikke henger fast i stoffet, lommene er også store og romslige. Har også Canelana, den er jeg overhode ikke fornøyd med...hverken passform, lommestørrelse eller materiale.  Jeg har også en lett vest kjøpt hos Jamihundsport.se som er fin om sommeren.  Har vært innom Gappay og en typ Pinewood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...