Gå til innhold
Hundesonen.no

Holde varmen i vannet


Recommended Posts

Nå har det seg slik at Sydney er en skikkelig frysepinne når det gjelder vann. Hun liker å  bade, men hun har ikke underull og derfor fryser hun skikkelig både mens og etter at hun har badet. Finnes det noe som kan hjelpe henne å holde varmen i vannet, en eller annen hundevåtdrakt?:P 

Hvis noen skulle ha noen tips, bare kom med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne kanskje noe slikt hjelpe? Kjøpt en slik en til min pointer for jobbing i vann på høsten, og vi er ganske fornøyde hvertfall. Den må kjøpes så den passer rundt brystet. Resten klippes og sys sammen, så den passer 100%, fikk jeg beskjed om da jeg kjøpte den i butikk :)

http://www.retreq.com/index.php?route=product/category&path=67_264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carro92 skrev:

Kunne kanskje noe slikt hjelpe? Kjøpt en slik en til min pointer for jobbing i vann på høsten, og vi er ganske fornøyde hvertfall. Den må kjøpes så den passer rundt brystet. Resten klippes og sys sammen, så den passer 100%, fikk jeg beskjed om da jeg kjøpte den i butikk :)

http://www.retreq.com/index.php?route=product/category&path=67_264

De var jo smarte! Men altså, vår måler 48 rundt brystet, tror nok de blir for store dessverre:hmm: De skal jo sitte tett. Mem likte ideen om neoprenvest, finnes det flere i litt mindre størrelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...