Gå til innhold
Hundesonen.no

Lønn som hundeinstruktør


Goldenentusiast
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg lurer på om jeg skal melde meg på instruktørkurs og lurer på om noen her vet hvor mye jobb som instruktør er betalt? 

Jeg antar det ikke er all verden, men har veldig lyst å jobbe litt med hund ved siden av den andre jobben jeg har.

Forstår det sånn at det er forskjell på hundeklubber og private skoler som for eksempel Din beste venn, Oslo Hundeskole osv? Er det noen her som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg særlig erfaring med dette selv, men kommer med mine tanker rundt det likevel.

Hvor mye man tjener på det kommer vel litt an på hvor mange kurs man setter opp, hvor mange deltagere og til hvilken pris. Deretter er det jo selvfølgelig antall påmeldte som til slutt vil bestemme hvor mye du faktisk får. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Monikawt said:

Nå har ikke jeg særlig erfaring med dette selv, men kommer med mine tanker rundt det likevel.

Hvor mye man tjener på det kommer vel litt an på hvor mange kurs man setter opp, hvor mange deltagere og til hvilken pris. Deretter er det jo selvfølgelig antall påmeldte som til slutt vil bestemme hvor mye du faktisk får. 

Joda hvis man har eget firma og driver som selvstendig næringsdrivende så. Jeg tenkte mer på å holde kurs for andre hundeskoler siden det ofte er muligheten når man har gått instruktørkursene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Goldenentusiast said:

Joda hvis man har eget firma og driver som selvstendig næringsdrivende så. Jeg tenkte mer på å holde kurs for andre hundeskoler siden det ofte er muligheten når man har gått instruktørkursene der.

der er det nok også forskjell på hundeskolene, så det kan jeg dessverre ikke svare på. Men jeg tror ofte instruktørene selv velger om de skal sette opp kurs eller ikke, ikke styret i selve hundeskolen. Mulig andre her har mer konkrete svar på dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...