Gå til innhold
Hundesonen.no

Dålda fel/skjulte feil - Agria


Mari
 Share

Recommended Posts

Valpen er kjøpt i Sverige ogi vilkårene står følgende: 

«Försäkringen gäller endast i Sverige. För hund som överlåtits till ny ägare eller till fodervärd gäller försäkringen dock i hela världen»

Det betyr at den dekker skjulte feil på valp som er solgt til Norge?

«Försäkringen har ingen självrisk.» = ingen egenandel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved alt som gjelder forsikring, ville jeg ringt til forsikringsselskapet. Vi internetttrollz har ikke innsikt i forsikringsselskapenes retningslinjer og vilkår :P Gå inn på agria.se og finn telefonnummer, 10 minutter senere er du klokere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kangerlussuaq said:

Ved alt som gjelder forsikring, ville jeg ringt til forsikringsselskapet. Vi internetttrollz har ikke innsikt i forsikringsselskapenes retningslinjer og vilkår :P Gå inn på agria.se og finn telefonnummer, 10 minutter senere er du klokere :) 

Jeg forstår det :P  Men det er mange oppdrettere her inne som sikkert har kjøpt denne forsikringen, og kanskje kjenner til den. Så jeg ønsket å spørre her først, i stedet for å ringe Agria om en forsikring som tross alt ikke er min :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Mari said:

Jeg forstår det :P  Men det er mange oppdrettere her inne som sikkert har kjøpt denne forsikringen, og kanskje kjenner til den. Så jeg ønsket å spørre her først, i stedet for å ringe Agria om en forsikring som tross alt ikke er min :) 

Forsikringene endrer seg nesten annenhver mnd, så erfaringsbasert kunnskap er fort utdatert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...